محمد نوازی در گفتگو با برنا:

مهاجم پارس جنوبی جم بر روی سهرابیان خطا کرد/ استقلال بدشانس بود که برنده این دیدار نشد

۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۲:۰۰
کد خبر: ۷۴۱۸۶۲
مهاجم پارس جنوبی جم بر روی سهرابیان خطا کرد/ استقلال بدشانس بود که برنده این دیدار نشد
پیشکسوت استقلال: گفت: استقلال روز گذشته بد شانس بود که نتوانست موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد نوازی، پیشکسوت استقلال درباره دیدار آبی‌ها و پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: پارس جنوبی جم همیشه مقابل استقلال انگیزه بسیاری دارد. شاید به خاطر حضور سرمربی این تیم باشد و امیدوارم پارس جنوبی جم در همه بازی‌های آینده خود هم به خوبی مقابل آبی‌پوشان بازی کند. 

وی ادامه داد: شرایط فوتبال به همین شکل است، گاهی با اشتباهات مقابل تیم حریف تن به شکست می‌دهید. نمی‌توان گفت که استقلال روز خوبی نداشت زیرا گلی که دریافت کرد نه از روی تاکتیک بود نه کارگروهی پارس جنوبی جم، بلکه آبی‌ها از روی اشتباه فردی گل را دریافت کردند. البته معتقدم مهاجم پارس جنوبی جم با کف پا سبب خطا بر روی سهرابیان شد اما داور گل را سالم اعلام کرد در صورتی که بر روی مدافع استقلال خطا شد.

نوازی با تاکید بر اینکه استقلال در این دیدار بسیار با انگیزه بازی کرد، افزود: استقلال فرصت‌های بسیاری در این دیدار را از دست داد. البته داور این دیدار یکی از خطاهای مدافع پارس جنوبی بر روی فرشید اسماعیلی را پنالتی اعلام نکرد تا استقلال سه امتیاز این بازی را از دست بدهد. 

وی با بیان اینکه استقلال روز گذشته بد شانس بود که نتوانست موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کند، بیان کرد: حضور بازیکنان جدید به جمع آبی‌ها ما را امیدوار خواهد کرد که هفته‌های آینده آبی‌پوشان با آمادگی بیشتری به مصاف بازی بعدی خواهند رفت.

نوازی یادآور شد: استقلال در هفته های آینده به آمادگی لازم می‌رسد و در دیدار بعدی مقابل فولاد می‌تواند به سه امتیاز بازی برسد. استقلال با حضور بازیکنان جدید خود به آمادگی لازم خواهد رسید و تا پایان لیگ برتر وقت بسیاری برای مردان آبی‌پوش وجود دارد.

پیشکسوت استقلال در پایان درباره دیدار استقلال و السد در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: برای تماشای این دیدار به ورزشگاه خواهم رفت. امیدوارم استقلال با حضور بازیکنان جدید خود بتواند السد را شکست دهد و به مرحله بعدی این دوره از رقابت‌ها صعود کند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز