هجدهمین دوره بازیهای آسیایی؛

الهه احمدی: فقط روی مسابقات متمرکز هستم/ نباید هیچ تیری را از دست بدهیم

۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۰:۳۰
کد خبر: ۷۴۱۹۲۰
الهه احمدی گفت: حریفان خیلی سخت تلاش می‌کنند که برنده شوند و ما هم مبارزه و تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم و نتیجه بعد از مبارزه مشخص می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، الهه احمدی ملی پوش تیراندازی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در حاشیه تمرینات خود در محل این مسابقات بیان کرد: ما همه حریفان خود را می‌شناسیم که از بهترین‌های المپیک و جهان هستند و می‌توانیم رکورد‌های مورد نظرشان را پیش بینی کنیم.

بانوی پرچمدار ایران درباره سفر به جاکارتا و شرکت در رژه کاروان، افزود: خیلی خوشحالم که به عنوان پرچمدار انتخاب شدم. تمام موارد برنامه ریزی شده است و ما هم طبق برنامه پیش می‌رویم.

احمدی درباره شانس کسب مدال طلا گفت: حریفان خیلی سخت تلاش می‌کنند که برنده شوند و ما هم مبارزه و تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم. نتیجه بعد از مبارزه مشخص می‌شود. تیراندازی شرایط خاصی دارد. وقتی در خط هستیم حتی از یکی از حریفان خود هم خبر نداریم و نباید هیچ تیری را از دست بدهیم. ممکن است که با یکی دو نمره اختلاف نتیجه نگیریم. واقعا رقابت سختی در تیراندازی وجود دارد. حریفان ما همه المپیکی و رکورددار هستند. همه از بهترین‌های جهان هستند. تیم‌های ژاپن و کره خیلی خوب هستند. چین هم فقط برای طلا می‌جنگد.

ملی پوش تیراندازی درباره وضعیت میزبانی عنوان کرد: ممکن است شرایط خوب یا بد باشد. من این را در ورزش فهمیدم که ورزشکار باید فقط به رشته خودش فکر کند. اگر به هر چیز دیگری توجه کند ممکن است که در کارش نتیجه منفی بگذارد. در حال حاضر فقط روی مسابقات متمرکز هستم.

نظر شما