گزارش خبرنگار اعزامی برنا از جاکارتا؛

فرهادی زاد: شده به قایقران ها رسید/اقدامات لازم برای تهیه فشنگ تیراندازها انجام شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۱۰:۱۰
کد خبر: ۷۴۱۹۲۷
فرهادی زاد: شده به قایقران ها رسید/اقدامات لازم برای تهیه فشنگ تیراندازها انجام شد
سرپرست کاروان ورزشی ایران در پالمبانگ از تحویل قایق های خریداری شده به ورزشکاران قایقرانی و اقدامات صورت گرفته در تهیه فشنگ و ساچمه برای تیراندازان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برنا از اندونزی؛ ‎فرهادی زاد اظهار داشت: کاروان ایران در پالمبانگ حدود۱۳۲نفر متشکل از ورزشکار، مربی و سرپرست در قالب ۷رشته در بخش زنان و مردان حضور دارد.

‎وی ادامه داد: پالمبانگ از نظر اسکان و سایت های مسابقات و تمرین ورزشکاران آماده اما لازم بود از ناحیه کادر سرپرستی چک نهایی صورت گیرد تا ورزشکاران ما هم در بخش اسکان و هم در بخش فنی مشکل خاصی نداشته باشند که خوشبختانه این زمان و فضا وجود داشت.

‎سرپرست کاروان ایران اضافه کرد: ورزشکاران به محض ورود در بخش های خودشان مستقر شدند. یکی دو روز اول قایق هایی که خریداری شده بود باید به دست ورزشکاران می رسید و همینطور در تهیه فشنگ و ساچمه باید اقداماتی انجام می دادیم که این کار هم انجام شد. 

‎وی بیان داشت:ورزشکاران ایرانی در رشته های قایقرانی زنان و مردان، تیراندازی زنان و مردان، تنیس زنان و مردان، صخره مردان، والیبال ساحلی و سپک تاکرای مردان و کانو در دهکده بازی های پالمبانگ اسکان دارند.

‎در این مدت تمرینات ورزشکاران صبح و بعدازظهر به خوبی انجام می شود.

‎فرهای زاد درخصوص شرایط میزبانی نیز عنوان کرد: میزبان تمام تلاش خود را به کار گرفته و تعداد زیادی داوطلب هم در دهکده حضور دارند، به هرحال پذیرایی از این همه مهمان کار ساده ای نیست و شاید لازم بوده در جاهایی از قبل وقت بیشتری بگذارند ولی هرجایی که مشکلی وجود دارد با روی خوش همکاری و سعی می کنند در کوتاه ترین زمان آن را رفع کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز