ذوب‌آهن یک - سپاهان دو؛

رستگاری سپاهان در دربی ۳۵

۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۰۷:۵۹
کد خبر: ۷۴۱۹۷۳
رستگاری سپاهان در دربی ۳۵
تیم فوتبال سپاهان توانست با نتیجه دو بر یک تیم فوتبال ذوب‌آهن را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر و سی و پنجمین دربی اصفهان به مصاف تیم فوتبال سپاهان رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع سپاهان به پایان رسید.

هر دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند اما با واکنش خوب دروازه‌بان‌های دو تیم نتوانستند به گل برسند. سپاهان بازی را تحت کنترل قرار داد و با حمله‌های پی در پی خود توانست به گل برسد. در دقیقه 24  ارسال بلند سپاهانیها با ضربه سر مهاجم این تیم دروازه ذوبیها را با خطر روبرو کرد. مظاهری این توپ را دفع کرد اما روبروی توپ برگشتی مهرداد محمدی موفق شد با ضربه‌ای محکم دروازه ذوبی‌ها را باز کند. 

قناری‌ها علی رغم اینکه به گل رسیدند دست از حمله بر نداشتند و در دقیقه 27 به گل دوم رسیدند. یک ارسال دیگر باز هم برای شاگردان قلعه نویی گل داشت. این بار توپ ارسالی کریمی در میان اشتباه مدافعان ذوب آهن به پورقاز رسید و او نیز با ضربه سری دقیق توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

در نیمه دوم شاگردان نمازی همه تلاش خود را به کار بردند تا به گل برسند و در نهایت در دقیقه 71 توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. 

یک حرکت تمرین شده توسط ذوبی ها یک گل زیبا برای این تیم به دنبال داشت. ارسال مسلمان از روی ضربه ایستگاهی پشت مدافعان سپاهان روی سر نژادمهدی فرود آمد و او نیز با ضربه سر یک پاس رو به عقب برای حسینی مهیا کرد و حسینی نیز با ضربهای دقیق دروازه زرد پوشان را باز کرد. این دیدار با برتری دو بر یک به نفع سپاهان به پایان رسید. 

نظر شما