هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی؛

آشنایی با سومین حریف تیم امید در جاکارتا

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۴۶:۵۲
کد خبر: ۷۴۲۰۸۶
آشنایی با سومین حریف تیم امید در جاکارتا
تیم فوتبال المپیک میانمار با ترکیب زیر 23 سال و استفاده از 3 بازیکن با تجربه تیم ملی این کشور در آخرین بازی مرحله نخست بازی های آسیایی جاکارتا مقابل ملی پوشان امید ایران قرار می گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم امید ایران پس از تساوی مقابل تیم امید عربستان و پیروزی درخشان مقابل کره شمالی در سومین بازی از مرحله گروه بازی های آسیایی جاکارتا روز دوشنبه برابر تیم امید میانمار قرار می گیرد.

سومین حریف شاگردان کرانچار مثل اکثر تیم های فوتبال حاضر در این رقابت ها با ترکیب تیم زیر 23 سال و استفاده از سه بازیکن کمکی در این رقابت ها حضور یافته است. کیاو ژین دروازه بان 31 ساله تیم ملی بزرگسالان میانمار سرشناس ترین بازیکن کمکی میانمار در این رقابت هاست. تو زائو مین مدافع 26 ساله دیگر بازیکن کمکی این تیم در بازی های 2018 جاکارتا است. دی وای کوکو مهاجم 25 ساله هم دیگر بازیکنی است که به عنوان یار کمکی میانمار را در این رقابت ها همراهی می کند.

این تیم با آرایش 4-2-3-1 در دو بازی نخست خودش ظاهر شده و پس از تساوی یک بر یک مقابل کره شمالی در دومین بازی با نتیجه سه بر صفر برابر تیم امید عربستان شکست خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز