گزارش خبرنگار اعزامی برنا از جاکارتا؛

رستمیان: کشورهایی مثل چین، کره و هند از رقیبان اصلی ما هستند

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۷:۵۷
کد خبر: ۷۴۲۱۲۱
رستمیان: کشورهایی مثل چین، کره و هند از رقیبان اصلی ما هستند
بانوی مازندرانی تیرانداز تپانچه کشورمان گفت: خداراشکر شرایط خوبی دارم. از زمان حضور در پالمبانگ امروز سومین جلسه تمرینی خود را برگزار کردم که تمرین رسمی به شمار می رفت که خوشبختانه توانستم آمادگی خود را به نمایش بگذارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از امروز در ورزشگاه اصلی این شهر آغاز خواهد شد.

هانیه رستمیان، بانوی مازندرانی تیرانداز کشورمان که در این مسابقات حضور دارد، درخصوص شرایطتش در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: کمی از لحاظ آب و هوایی مشکل داریم و اینکه دمای هوا در سالن محل برگزاری بازی‌ها بسیار گرم است و در این چند روز تنها مشکل برای تمرینات همین بود که امیدوارم تا فردا بتوانند به این مشکل سر و سامان بدهند.

رستمیان اضافه کرد: البته سالن 10 متر شرایط بهتری نسبت به سالن 25 متر دارد و این کار را برای همه ورزشکاران این رشته سخت کرده است و فقط مختص به من و یا کاروان ایران نیست و ما سعی کردیم بدون توجه به این کاستی‌ها کار خودمان را انجام دهیم.

او ‌در خصوص شرایط حریفانش برای کسب مدال در بازی های آسیایی 2018 ادامه داد: اکثر رقبایم را می‌شناسم چراکه در تورنمنت های قبلی با آنها رقابت داشته‌ام. کشورهایی مثل چین، کره و هند از رقیبان اصلی ما به شمار می‌روند که از قهرمانان المپیک و جهانی در ترکیب خود بهره می‌برند و این کار ما را سخت‌تر می‌کند.

رستمیان در خاتمه خاطرنشان کرد: شرایط سخت میزبان شامل حال همه تیم‌ها می شود و همانطور که آنها تلاش‌شان را برای کسب مدال انجام می‌دهند، ماهم بیکار نمی‌نشینیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم اما واقعا نمی‌توانم قول مدال و رنگ مدال بدهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز