در رقابت‌های لیگ برتر صورت گرفت؛

بهترین‌های هفته چهارم در مستطیل سبز

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۰:۴۰
کد خبر: ۷۴۲۱۲۳
بهترین‌های هفته چهارم در مستطیل سبز
هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته چهارم لیگ هجدهم با 16 گل در هشت بازی به پایان رسید. دو تیم مهمان برنده و سه تیم میزبان مساوی و سه تیم میزبان توانستند حریفان خود را شکست دهند. 

بهترین دروازه‌بان:

میلاد فراهانی: در دیدار با پرسپولیس با سیوهای خیره کننده خود اجازه نداد تا قرمزها در ورزشگاه خانگی به گل برسند و این دیدار با تساوی صفر- صفر به پایان رسید.

بهترین گل هفته:

وحید خشتان: محمد شریفی در میانه زمین صنعت نفت صاحب توپ شد و با یک پاس عمقی توپ را به وحید خشتان رساند. خشتان هم با اینکه در زاویه بسته‌ای قرار داشت، با ضربه‌ای زیبا توپ را از بالای سر دروازه بان به تور دروازه چسباند.

بهترین تیم هفته:

نفت مسجدسلیمان: توانست در ورزشگاه آزادی در میان هواداران پر شمار پرسپولیس یک امتیاز را به دست آورد و سرخ‌پوشان را در خانه متوقف کند. جا دارد از تیم پارس جنوبی جم هم به دلیل پیروزی مقابل استقلال تقدیر کنیم.

بهترین مربی هفته:

یحیی گل محمدی: وی توانست در رقابت‌های لیگ برتر پدیده را به صدر جدول برساند و این تیم یکی از مدعیان عنوان قهرمانی در این دوره از رقابت‌های لیگ هجدهم است.

بهترین بازیکن هفته:

وحید خشتان: توانست در دیدار با صنعت نفت آبادان دو گل استقلال خوزستان را به ثمر برساند و با عملکرد خوب خود باعث شد تا آبی‌های خوزستان مقابل نفتی‌ها به تساوی برسند.

جوان برتر هفته:

حسین مهربان: وی توانست در دیدار با سپیدرود برای پدیده گلزنی کند و با در ترکیب یحیی گل‌محمدی یکی از بازیکنان تاثیرگذار پدیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز