هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی؛

نمایندگان والیبال ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا را بشناسید

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۰:۱۶:۵۰
کد خبر: ۷۴۲۶۶۹
نمایندگان والیبال ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا را بشناسید
والیبال ایران در بازی های آسیایی جاکارتا نقش پررنگی خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بازی های آسیایی جاکارتا کار خود را رسما از روز گذشته آغاز کرد و مسابقات والیبال رقابت ها نیز از امروز 28 مرداد ماه شروع خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم مسابقات در کنار پاکستان و مغولستان قرار دارد و اولین دیدار خود را ساعت 16:30 روز 31 مردادماه به وقت محلی برابر پاکستان انجام خواهد داد.

تیم ایران بعد از یک روز استراحت، دوم شهریورماه از ساعت 9 به وقت محلی برابر مغولستان قرار می گیرد تا با برگزاری دو مسابقه، دیدارهای مرحله گروهی برای ایران به پایان برسد. ایران در اولین دیدار مرحله حذفی خود روز 4 شهریور ماه برابر یکی از سه تیم گروه اول یعنی هندوستان، عربستان و قرقیزستان به میدان می رود.

سعید معروف، محمد طاهر وادی، امیرحسین توخته، سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، محمدجواد معنوی نژاد، مرتضی شریفی، علی شفیعی، سامان فائزی، امیر غفور، صابر کاظمی، مهدی مرندی و محمدرضا حضرت پور بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در این دوره از رقابت ها خواهند بود. امیر خوش خبر (سرپرست)، ایگور کولاکویچ (سرمربی)، پیمان اکبری، دراگان کوبیلیسکی و سعید رضایی (مربی) و دنیل میشیچ (بدنساز) نیز به عنوان کادر فنی تیم را در جاکارتا همراهی خواهند کرد.

ساحلی بازان والیبال ایران نیز رقبای خود را در فاصله یک روز تا آغاز رقابت های این رشته شناختند. تیم ملی الف ایران (رحمان رئوفی – حامد میرزاعلی) در گروه هشت با تیم های ژاپن، ویتنام و تیمور شرقی هم گروه هستند و تیم ملی ب ایران (بهمن سالمی – آرش وکیلی) در گروه شش با تیم های تایلند، مالدیو و قطر ‘ب’ به رقابت می پردازد. رضا نایینی سرمربیگری ساحلی بازان را بر عهده خواهد داشت و فریدون الهامی سرپرست تیم ملی والیبال ساحلی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا است.

اما از کشور ایران در رقابت های والیبال بازی های آسیایی جاکارتا 2 داور مسابقات را سوت خواهند زد. ابراهیم فیروزی داور بین المللی ایران به عنوان داور رقابت های والیبال سالنی به قضاوت خواهد پرداخت و نادر انصاری دیگر داور بین المللی ساحلی ایران نیز در مسابقات والیبال ساحلی سوت می زند. سعید درخشنده به عنوان عضو کمیته کنترل و افجه ای به عنوان عضو کمیته VIS به نمایندگی از ایران در بازی های آسیایی جاکارتا حضور خواهند داشت تا والیبال ایران در بخش والیبال سالنی، والیبال ساحلی، داوری و کمیته های برگزاری دارای نمایندگانی شایسته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز