گزارش خبرنگار اعزامی برنا از جاکارتا؛

یوسف‌وند: امیدوارم پرچم ایران در همه سالن‌ها به اهتزار درآید

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۶:۵۱
کد خبر: ۷۴۲۷۰۱
یوسف‌وند: امیدوارم پرچم ایران در همه سالن‌ها به اهتزار درآید
ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: مطمئن هستم بسکتبال دو مدال را حتما می گیرد و می تواند در کنار سایر ورزشکاران کمک زیادی به صعود در رنکینگ کاروان انجام بدهد. برای سایر ورزشکاران ایرانی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم پرچم خوب کشورمان در تمامی سالن ها به اهتزار درآید.

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا از اندونزی: محمد یوسف وند، بازیکن تیم بسکتبال سه نفره اولین جلسه تمرینی خود در بازی های آسیایی اندونزی را در کنار هم تیمی هایش برگزار کرد. او با توجه به  آسیب دیدگی که در لبنان پیدا کرد ولی خیلی زود خودش را به تیم رساند. دراین باره ملی پوش کشورمان می گوید:«من و امیر حسین آذری در لبنان به شدت آسیب دیدیم. اما من در فاصله بین بازی ها خودم را رساندم. آذری هم به شرایط مطلوب نزدیک تر شده است. اما نوید خواجه زاده و علی الله وردی خوب تمرین کرده  و آماده هستند. چهار روز هم وقت داریم و قطعا بهتر از قبل آماده می شویم.

او درباره پیش بینی خود از نتایج تیم و شناختش نسبت به سایر تیم های هم گروه تاکید می کند: هیچ یک از تیم ها را نمی شناسیم. البته با عراق بازی کردیم و آ ن ها را بردیم. اما باید بازی ها شروع شود و با دیدن فیلم بازی ها بتوانیم به یک ارزیابی خوب برسیم.

یوسف وند درخصوص میزبانی بازی های آسیایی عنوان کرد: میزبانی خوب است. اما از نظر غذا کمی مشکل وجود دارد. در ضمن وقتی برای افتتاحیه رفتیم خیلی اذیت شدیم و سه ساعتی بیرون معطل  و سرپا ایستادیم. تازه برگشتیم هم شام نداشتیم. ولی در کل میزبانی بد نیست.

بازیکن بسکتبال کشورمان با آرزوی موفقیت برای کاروان تاکید می کند: من مطمئن هستم بسکتبال دو مدال را حتما می گیرد و می تواند در کنار سایر ورزشکاران کمک زیادی به صعود در رنکینگ کاروان انجام بدهد. برای سایر ورزشکاران ایرانی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم پرچم خوب کشورمان در تمامی سالن ها به اهتزار درآید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز