گزارش خبرنگار اعزامی برنا از جاکارتا؛

فرامرزیان: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برنامه‌هایی برای تجلیل از قهرمانان در دستور کار دارند

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۰۱:۴۷
کد خبر: ۷۴۳۰۴۸
فرامرزیان:  وزارت ورزش و جوانان و  کمیته ملی المپیک برنامه‌هایی برای تجلیل از قهرمانان در دستور کار دارند
معاون وزیر ورزش و جوانان، گفت: بر اساس مصوبه آئین نامه که در ستاد عالی بازیها مطرح شده است هم وزارت ورزش و هم کمیته برنامه هایی را برای تجلیل قهرمان در دستور کار دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برنا از اندونزی؛ ژاله فرامرزیان، معاون وزیر ورزش و جوانان  کسب طلاهای کشتی ایران در آغاز این رودیداد را به فال نیک گرفت و افزود به موفقیت های روز افزون کاروان ورزشی ایران در ادامه این رقابت ها خوش بین و امیدواریم.

وی اظهار داشت: هرچند امیدواریم ایران بهترین ره آوارد خود را در هجدهمین دوره بازی های آسیایی کسب کند اما ورزش تکنیکی است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مدت حضورش در جاکارتا و در بازدید از دهکده ورزشکاران شرایط آنها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شرایط خوبی در تیم ها حاکم است اما در شهرهای حومه و پالمبانگ مشکلاتی از سوی میزبان وجود دارد.

فرامرزیان در عین حال از سفر وزیر ورزش و جوانان طی هفته آینده به اندونزی محل برگزاری این رویداد خبرداد.

وی درباره برنامه های تجلیل وزارت ورزش و جوانان از قهرمانان مدال آور جاکارتا توضیح داد: بر اساس مصوبه آئین نامه که در ستاد عالی بازیها مطرح شده است هم وزارت ورزش و هم کمیته برنامه هایی را برای تجلیل قهرمان در دستور کار دارند.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد این وزارتخانه هم براساس روال در پایان سال یا اوایل سال آینده طی مراسمی از مدال آوران تجلیل خواهد کرد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز