محمد تقوی:

استقلال می‌تواند در لیگ برتر قهرمان شود/ شفر به زمان نیاز دارد

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۴:۱۴
کد خبر: ۷۴۳۱۹۱
استقلال می‌تواند در لیگ برتر قهرمان شود/ شفر به زمان نیاز دارد
پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید مدیریت این باشگاه در مدت زمان کم بازیکنان خوبی را جذب کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد تقوی، ملی پوش اسبق استقلال و کارشناس مجرب فوتبال با تاکید بر اینکه این تیم از نظر مهره از دیگر مدعیان جلوتر است گفت: واقعیت این است که استقلال هنوز به شرایط ایده ال نرسیده که در این رهگذر نه مدیریت و نه کادر فنی مقصر نیستند ولی از اینها گذشته باید امتیازات لازم را کسب کند تا از کورس قهرمانی دور نشود.

وی افزود: مدیریت جدید زمان کافی برای جذب نفرات کلیدی در خدمت نداشت ولی با وجود آن تلاش کرد تا چند مهره تاثیرگذار جذب شوند که جای تقدیر دارد اما باید قبول کرد شفر برای آنکه تیمش را به آمادگی ایده ال و هارمونی لازم برساند نیاز به زمان دارد که تصور می کنم بزودی این مهم از قوه به فعل در آید.

این کارشناس فوتبال در ادامه اظهار داشت: استقلال توانایی قهرمانی دارد و امیدوارم نفرات جدید سریعا به هماهنگی مناسب برسند. البته طارق همام را بازیکنی مثمرثمر دیدم اما هنوز الحاجی گرو و کارلوس نیومایر بخوبی محک نخورده اند تا درباره آنان نظر بدهم ولی از اینها گذشته باور دارم که استقلال نفرات خیلی خوبی دارد و برغم زمان ناچیز، در فصل یارگیری بخوبی عمل کرد.

تقوی در پایان تصریح کرد: استقلال مثل پرسپولیس باید در دو جبهه بجنگد و ضمن جمع آوری امتیاز در لیگ برتر، باید در عرصه آسیا نیز به میدان برود که مصاف با السد قطر از هر جهت برای وینفرد شفر پراهمیت و خطیر است. امیدوارم شفر و نفرات استقلال در این دو میدان بزرگ موفق ظاهر شوند و اسباب رضایت میلیونها هوادار را فراهم آورند. هرچند معتقدم استقلال توانایی قهرمانی در لیگ برتر را داراست و آرزو می کنم خواسته طرفداران این تیم اجابت شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز