ایمان پورعزیز:

شرایط بچه‌ها خوب است/ به کسب نتایج درخشان امیدواریم

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۸:۳۱
کد خبر: ۷۴۳۲۹۰
شرایط بچه‌ها خوب است/ به کسب نتایج درخشان امیدواریم
مربی تیم ملی کانوکانادایی شرایط این تیم را مناسب ارزیابی کرد و گفت: همه چیز مهیای حضور در بازی های آسیایی است و امیدوارم تا روز مسابقه برنامه ها به نحو مطلوب پیش رود تا بتوانیم بهترین عملکرد را در پالمبانگ داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایمان پورعزیز با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی تیم گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا چین بچه ها 20 روز استراحت داشتند و بعد از استراحت کوتاه به دلیل نزدیک بودن به بازی های آسیایی اردوها با تمرینات استقامتی آغاز شد. در چین بچه ها نتایج قابل قبولی داشتند، در کانوی دو نفره 1000 متر بچه ها سوم شدن و در 200 متر هم در جایگاه سوم قرار گرفتن و در کانو جوانان موفق به کسب مدال طلا شدیم و تجربه و شناخت خوبی از حریفان آسیایی به دست آوردیم.

وی افزود: قایقرانان اعزامی به جاکارتا تمرینات بسیار خوبی تحت نظر کادرفنی با هدایت الیاس اقلیمی پشت سر گذاشتند وبا ترکیب افراد باتجربه ای تشکیل شده است. عادل مجللی مدال برنز 200 متر اینچئون را دارد و با پژمان دیوسالاری که سابقه رقابت در بازی ها را دارد در کانوی دونفره 200 متر به مصاف رقبا می روند و ناصری در بازی های آسیایی گوانگجو دارای مدال نقره است و همراه علی اجاقی که در کاپ جهانی مدال نقره دارد در کانوی دونفره 1000 متر به رقابت خواهند پرداخت و نبی رضایی ورزشکار جوان و با انگیزه دارنده مدال برنز جوانان جهان در کانوی تکنفره 1000 متر شرکت خواهد کرد.

پورعزیز گفت: با وجود تیم خوبی که داریم رقابت بسیار سختی در پیش خواهیم داشت و شرایط بازی ها بسیار متفاوت تر از قهرمانی آسیا است و همه کشورها مانند ما با تمام توان و آمادگی در بازی ها حضور پیدا می کنند و کشورهایی مانند چین که در کاپ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان بسیار با قدرت حاضر شدند کار را بسیار دشوار می کنند اما همه تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم و از همه افراد زحمتکش و پر تلاش سپاسگزارم و امیدوارم با بالا بردن پرچم کشورمان جوابگوی زحمات این عزیزان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز