گزارش خبرنگار اعزامی برنا از جاکارتا؛

قربانی: یک سروگردن از همه بهتر هستیم/ اینجا المپیک آسیایی است

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۳۲:۵۷
کد خبر: ۷۴۳۴۵۵
قربانی: یک سروگردن از همه بهتر هستیم/ اینجا المپیک آسیایی است
ملی پوش کبدی ایران، گفت: مهم نیست با چه تیمی بازی میکنیم، ما یک سر و گردن از همه بهتر هستیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برنا از اندونزی؛ ملی پوش کبدی با ابراز خشنودی از پیروزی بر پاکستان گفت: همه تیم ها در بازی های اسیایی خوب هستند اما مهم نیست با چه تیمی بازی میکنیم، ما یک سر و گردن از همه بهتر هستیم.

محمد قربانی ملی پوش کبدی ایران اظهار کرد: خداراشکر میکنم طبق تاکنیک مربیان و رهبرس کاپیتان توانستیم یک بازی خوب با پاکستان انجام دهیم. همانطور که در جریان بودید حریف خیلی سعی کرد کار را به حاشیه ببرد. مثل مسابقات آسیایی در گرگان سعی داشتند شرایط رابهم بریزند اما ما اسیر حاشیه ها نشدیم و بازی را بردیم.

وی افزود: اینجا المپیک آسیایی است نمی توانیم هیچ حریفی را دست کم‌بگیریم. بعضی کشورها مثل هند و پاکستان فقط برای مدال می آیند چون شانس مدال آن ها ففط در این رشته است. سریلانکا خیلی سرمایه گذاری میکند اما ما از ان ها بهتر هستیم و همه را شکست می دهیم.

ملی پوش کبدی ایران گفت: شرایط اقامتی ما بد نیست.‌ دیگر به فاصله زیاد تا دهکده عادت کرده ایم. ما فقط طلا می خواهیم و اجازه نمیدهیم چیز دیگری روی فکرمان تاثیر بگذارد. پله پله پیش میرویم. امروز کره شگفتی مسابقات را رقم زد و هند را برد. ما در نیمه نهایی باید هند را بریم. 

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: با تشکر از رسانه ها که برای ما سنگ تمام گذاشتند، خواهش من این است که این حمایت ها هر چهار سال یکبار نباشد. بلکه برای بازی های لیگ و کشوری هم به کبدی توجه شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز