جوان‌ترین ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر اعزامی به رقابت‌های پاراآسیایی:

یکی از آرزوهایم لژیونر شدن است

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۳:۲۵
کد خبر: ۷۴۳۷۷۰
یکی از آرزوهایم لژیونر شدن است
رقیه امیری، با ۱۶ سال سن جوان ترین ورزشکار زنجانی بسکتبال با ویلچر اعزامی به رقابت های پاراآسیایی است که در مدت کوتاهی با نمایش استعدادها و مهارت های خود به صورت ثابت به عضویت تیم ملی در آمد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیری در خصوص آشنایی و فعالیت در بسکتبال با ویلچر به روابط عمومی فدراسیون گفت: از سه سال قبل با این رشته آشنا شدم و یک سال بعد از شروع فعالیتم به تیم ملی دعوت شدم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر دانش آموز کلاس دهم در رشته عکاسی هستم و با همکاری اولیا مدرسه توانستم در اردوهای تیم ملی حضور یابم. در ورزش راه غلبه بر محدویت های جسمی خود را پیدا کردم و یاد گرفتم چطور مشکلات را یکی یکی از پیش رو بردارم.

ملی پوش جوان تیم بسکتبال با ویلچر بانوان ادامه داد: وقتی برای اولین بار به مسابقات چین رفتم، در میدان مسابقات دخترانی را دیدم که همگی با انگیزه و تکنیک خوبی رقابت می کردند و من در همان اعزام متوجه شدم چطور باید مسیرم را ادامه بدهم و با انگیزه خوبی به شهرم و تیم ملی برگشتم.

وی تصریح کرد: به خاطر عملکردم در پست فوروارد، کلاس یک در رقابت های سال گذشته ی آسیا و اقیانوسیه، به عنوان ستاره بازی ها انتخاب شدم.

امیری افزود: اصلا تصور نمی کردم که چنین عنوانی به من تعلق بگیرد. خیلی خوشحال شدم. خدا را شکر می کنم. از مادرم و مربی خوبم خانم همایون پور تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم همراه با تیم، عملکرد خوبی در تورنمنت تدارکاتی تایلند و بعد از آن بازی های پاراآسیایی جاکارتا داشته باشیم.

ملی پوش زنجانی تیم بسکتبال با ویلچر بانوان در پایان خاطرنشان کرد: ویلچرهای تولیدی در این اردو هم به دست ما نرسید اما علی رغم همه ی این مشکلات من بسکتبال با ویلچر را دوست دارم و انتخابم برای ادامه تحصیلاتم در دانشگاه هم مسیر ورزش خواهد بود و یکی از آروزهایم این است لژیونر شوم.

نظر شما