گزارش خبرنگار اعزامی برنا از جاکارتا؛

مجللی: با ورزشکاران باتجربه‌ای در پالمبانگ حضور داریم

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۱:۴۹
کد خبر: ۷۴۳۷۷۶
مجللی: با ورزشکاران باتجربه‌ای در پالمبانگ حضور داریم
مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان با اشاره به برنامه ریزی بلند مدت جهت حضور در بازی های آسیایی شرایط آمادگی تیم را مناسب ارزیابی کرد و با امید به کسب نتایج درخشان به پالمبانگ اندونزی اعزام شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فاطمه مجللی، مربی تیم ملی آبهای آرام اعزامی به پالمبانگ گفت: تمرینات مداومی در اردو های پی در پی که بعد از مسابقات قهرمانی آسیا چین برگزار شد داشتیم و با وجود همه سختی ها همه تلاشمان را کردیم با برنامه ریزی اردوها را جلو ببریم و با تست های مختلف شرایط آمادگی ورزشکاران را ارزیابی می کردیم و با بهترین نفرات و با هدایت مشاوران آلمانی رالف و شفر به تمرینات ادامه دادیم.

مربی بانوان کشورمان افزود: بعد از رکورد گیری نهایی ترکیب ورزشکاران مشخص شد و تمرینات را تخصصی تر ادامه دادیم. در حال حاضر بچه ها به پیک آمادگی خود رسیده اند و آماده اند تا حضوری قدرتمند در بازی ها داشته باشند و روز گذشته در حالی که عصر به باید فرودگاه می رفتیم بچه ها 2 وعده تمرین داشتند چون حفظ آمادگی تا روز مسابقه دارای اهمیت بیشتری از تمرینات برای رسیدن به آمادگی است.

وی با اشاره به اینکه بانوان ملی پوش آبهای آرام اعزامی به پالمبانگ شامل 6 قایقران در دو بخش کایاک و کانو است ادامه داد: در 4 ماده به مصاف حریفان می رویم، در کایاک یکنفره 500 متر هدیه کاظمی سر خط مسابقه حاضر می شود و در کایاک دونفره 500 متر همراه آرزو حکیمی که قایقرانی با سابقه درخشان و دارای مدال برنز بازی ها است به مصاف حریفان می روند و در کایاک یکنفره 200 متر آرزو حکیمی نماینده کشورمان است و در کانوکانادایی دونفره 500 متر فاطمه کرمجانی که تجربه خوبی دارد همراه آتنا رئوفی به رقابت خواهند پرداخت و یک قایقران در کایاک و یک قایقران در کانو تیم را به عنوان رزو همراهی می کنند.

مجللی گفت: با وجود آمادگی خوب تیم، رقابت سختی در پالمبانگ خواهیم داشت زیرا شرایط بازی های آسیایی بسیار متفاوت تر از قهرمانی آسیا است و همه کشورها مانند ما با تمام توان خود در مسابقه حضور پیدا می کنند اما همه تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و به هدفی که برایش تلاش کردیم و سختی های زیادی را تحمل کردیم برسیم و پرچم سه رنگ را بالا ببریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز