گزارش خبرنگار اعزامی برنا از جاکارتا؛

ضربه طلایی رجبی/ کاروان ایران چهارمین مدال زرین را کسب کرد

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۱:۲۷
کد خبر: ۷۴۳۸۱۸
ضربه طلایی رجبی/ کاروان ایران چهارمین مدال زرین را کسب کرد
هوگوپوش وزن 80+ کیلوگرم تکواندو کشورمان موفق شد با غلبه بر نماینده قدرتمند ازبکستان به نشان زرین بازی‌های آسیایی برسد و چهارمین طلای کاروان ایران را به نام تکواندو ثبت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین روز از مسابقات کیوروگی در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 از صبح امروز (سه شنبه - 30 مردادماه) در سالن مرکزی همایش جاکارتا آغاز شده است و تکواندوکاران اوزان 57- و 67+ کیلوگرم زنان و 80+ کیلوگرم مردان در این روز بر روی شیاپ‌چانگ رفتند.

سعید رجبی نماینده وزن 80+ کیلوگرم تکواندو کشورمان در نخستین گام موفق شد در فینالی زود هنگام «سئونگ وان لی» از کره جنوبی را در راند طلایی شکست دهد؛ در ادامه به مصاف «هونگی سون» از چین رفت، با نتیجه 5 بر 4 این هوگوپوش را شکست داد و مدال برنز خود را قطعی کرد. وی در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات با «روسلان ژاپارو» قزاق که مدال نایب قهرمانی آسیا 2018 و همچنین سابقه حضور در المپیک ریو را در کارنامه دارد، مبارزه کرد، با نتیجه 11 بر این هوگوپوش را شکست داد و راهی فینال شد.

سعید در فینال این رقابت ها رو در روی «دیمیتری شوکین» تکواندوکار قدرتمند ازبکستان دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا 2018، طلای قهرمان جهان 2015، نقره بازی های آسیایی 2014 و... قرار گرفت که در پایان دیداری حساس و نفس گیر و در راند طلایی سعید برنده این میدان بود.هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی می‌باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز