پیام تبریک وزارت ورزش و جوانان به کاروان ورزشی ایران؛

دلاوری‌های شما فرزندان ایران کام مردم را شیرین کرد

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۴:۴۰
کد خبر: ۷۴۳۸۳۴
دلاوری‌های شما فرزندان ایران کام مردم را شیرین کرد
وزارت ورزش و جوانان در پیامی به کاروان ورزشی ایران در مسابقات اندونزی تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پیام وزارت ورزش و جوانان خطاب به کاروان ایران اعزامی ایران به بازی های آسیایی جاکارتا آمده است:

توکل و تلاش مجموعه بزرگ ورزش کشور در عرصه بزرگ بازی های آسیایی باشکوه و سربلندی همراه بوده است. خدا را شاکریم وحدت و همراهی خانواده بزرگ ورزش از مدیران، مسئولان، روسای فدراسیون ها، ورزشکاران، مربیان و رسانه ها به ثمر نشسته و پیروزی های پی در پی قهرمانان عزیز ورزشکار کشورمان در رشته های مختلف کام مردم ارزشمند و سربلند ایران را شیرین کرده است.

به ویژه حماسه آفرینی مردان غیور تیم ملی کشتی آزاد ایران  و کسب 3 مدال طلا و یک برنز و برتری مقتدرانه در این دوره از رقابت ها را می ستاییم که با صلابت مثال زدنی اعتبار ورزش کشور را حفظ کردند 

مدال طلای ارزشمند سعید رجبی در رشته تکواندو هم ادامه مسیر درخشان قهرمانان طلایی کاروان ایران است خداقوت و دست مریزاد پهلوان، تقدیر خاص هم از دختران ووشو و تکواندوکار ایران داریم  که تمام تلاش خود را برای کسب مدال های خوشرنگ به کار گرفته و با مدال های نقره  خود که کم از طلا نداشت به عزت ورزش بانوان افزودند.

کسب مقام سوم و مدال های برنز پسران سخت کوشمان را در رقابت های سنگین و تنگاتنگ با حریفان قدر خود در رشته های شمشیربازی و تکواندو را  با ارزش دانسته و قدردان تلاش ایشان برای نام آوری بیشتر سرزمینمان هستیم. بی شک این شروع پرحماسه تاثیر خوبی در کاروان اعزامی دارد و اشتیاقی  مضاعف برای ورزشکاران کاروان و کسب موفقیت و دریافت مدال های ارزشمند و خوشرنگ این دوره از مسابقات ایجاد خواهد کرد .

عزیزان ورزشکار ایران بدانند که قلب میلیون ها ایرانی همزمان با رقابت های آن ها با شدت بیشتری می تپد و هر لحظه با دعاهای خود منتظر درخشش نمایندگان ورزش ایران زمین در بازی های آسیایی جاکارتا هستند .

پیروز و سربلند باشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز