گزارش خبرنگار اعزامی برنا از جاکارتا؛

درخشش ووشو بانوان در قاره کهن/ خواهران منصوریان نقره‌ای شدند

۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۷:۱۲:۰۱
کد خبر: ۷۴۴۲۸۲
درخشش ووشو بانوان در قاره کهن/ خواهران منصوریان نقره‌ای شدند
خواهران منصوریان به مدال های نقره بازی های آسیایی 2018 دست پیدا کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مبارزات نهایی رقابت های ووشوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی، در سالن «جیکسبو» شهر جاکارتا در حال پیگیری است.

در وزن منهای 52 کیلوگرم الهه منصوریان که پیش از این برابر «دوی سناتوهی» نایب قهرمان جهان از هند، «تی تو تای» از ویتنام دارنده مدال برنز جهان و «دیوین والی» قهرمان وزن منهای 48 کیلوگرم جهان از فیلیپین به رتری رسیده بود در فینال به مصاف به مصاف «لی یو» از چین رفت.  منصوریان در این دیدار با وجود تلاش فراوان، نتیجه مبارزه را واگذار کرد به مدال نقره رسید. تعداد مدال های الهه منصوریان در بازی های آسیایی به دو نقره و یک برنز رسید.  وی در بازی های آسیایی گوانگجو به برنز و در اینچئون نیز به نقره رسیده بود.

سانداکار وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی ووشو به مدال نقره بازی های آسیایی اندونزی رسید.در وزن منهای 60 کیلوگرم ساندای بانوان شهربانو منصوریان که پس از استراحت در دور نخست برابر «تی تای هانگ» از ویتنام و «سوچایا بوالونگا» از تایلند به برتری دست یافته بود، برای کسب طلا با «کای ینگ یانگ» از چین مبارزه  کرد. شهربانو در این دیدار نتوانست از پس حریف قدرتمند چینی برآمده تا همانند خواهرش به مدال نقره برسد.

نظر شما