گزارش خبرنگار اعزامی برنا از جاکارتا؛

عسگری: بخشی باید به مدال طلا دست پیدا می‌کرد

۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۰:۰۲
کد خبر: ۷۴۴۵۰۸
عسگری: بخشی باید به مدال طلا دست پیدا می‌کرد
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: نتیجه دیدار فینال بخشی عادلانه نبود و حق او را خوردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریبرز عسگری، سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: انصافا نتیجه دیدار فینال بخشی عادلانه نبود. بخشی خوب کار کرد. اول بازی اشتباه کردم که کارت کشیدم. یک لحظه پای حریف از زمین خارج شد و من کارت کشیدم که ای کاش این کار را نکرده بودم.  البته روند بازی طوری نبود که بخواهیم کارت بکشم. سه مشتی که به بخشی خورد اصلا امتیاز نداشت و به حریف امتیاز دادند و از ضربه های سری که بخشی زد داوران چشم پوشی کردند.

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: من از امیر راضی هستم او تنها ١٨ سال دارد و این دومین تورنمنتی است که در رده بزرگسالان شرکت کرده که اولی را با طلا و دومی را با نقره به پایان رسانده این درحالی است که در مقابل بهترین تکواندوکاران این وزن در سطح جهان بازی داشته است.  از نظر من مدال او طلا است و نمی دانم کره ای ها از این مدال خوشحال هستند یا خیر، آنها می خواستن مدال طلا نگرفتن خود را جبران کنند که این کار را با کمک داوران انجام دادند.

عسگری تصریح کرد: بازیکنانم مردانه بازی کردندو به اهداف خود رسیدیم. خدابخشی اگر کمی خوش شانس بود به مدال می رسید. پنج شرکت کننده و ٤ مدال نتیجه خوبی است و نشان داد تکواندو مثل همیشه حرف های زیادی برای گفتن دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز