تیم امید برای کسب تجربه در بازی های آسیایی حضور داشت؛

حسینی: باید به فکر ادامه مسیر باشیم

۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۸:۳۰
کد خبر: ۷۴۴۷۳۱
حسینی: باید به فکر ادامه مسیر باشیم
کارشناس فوتبال ایران معتقد است بازی های آسیایی جاکارتا نخستین گام در مسیر ساختن تیمی بوده که باید مدعی صعود به المپیک باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ،مجتبی حسینی درباره حضور تیم زیر ۲۱ سال در مسابقات‌ آسیایی عنوان کرد:نباید فراموش کنیم که هدف از حضور تیم امید در بازی های آسیایی کسب تجربه و ساختن تیمی قدرتمند برای حضور در مرحله مقدماتی المپیک بوده است.ما برا قهرمانی وارد بازی ها نشدیم همانطور که دیدیم کره جنوبی با تمام قدرت و حتی استفاده از لژیونرهای خودش آمده بود اما شرایط تیم ما کاملا متفاوت است. حالا می توانیم بگوییم گام اول برداشته شده و این تیم شکل گرفته و باید نقاط قوت را تقویت کرد و نقاط ضعف را از بین برد.

وی در ادامه گفت:ما شاهد حضور بازیکنان مستعد و جوانی در این تیم هستیم . با این وجود برای تقویت تیم و اصلاح نقاط ضعف هنوز هم می شود بازیکنان بیشتر و بهتری را شناسایی کرد که این تیم را تقویت کنند.

حسینی در ادامه اظهار داشت:مسئله اصلی این است که یک گام برداشته شده و باید به فکر ادامه این مسیر باشیم. وی همچنین اظهار داشت:حالا که رقابت های تیم امید در جاکارتا به پایان رسیده نباید با تخریب و انتقاد این تیم را تحت فشار قرار داد. فدراسیون باید به دنبال حفظ این تیم باشد. برنامه های آماده سازی ، اردوهای تدارکاتی پیاپی و بازی های دوستانه. همه و همه باید به خوبی و با نظم دنبال شود تا برای حضور در مرحله مقدماتی المپیک آماده شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز