استقلال خوزستان دو - سپیدرود رشت صفر؛

جادوگر هم نتوانست به تیره روزی‌های سپیدرود پایان دهد

۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۱۶:۰۴
کد خبر: ۷۴۴۹۳۱
جادوگر هم نتوانست به تیره روزی‌های سپیدرود پایان دهد
تیم فوتبال استقلال خوزستان توانست تیم فوتبال سپیدرود را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال سپیدرود رشت رفت که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع استقلال خوزستان به پایان رسید.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که با سرمربی جدید خود به مصاف استقلال خوزستان می‌رفت همه تلاش خود را به کار برد تا به گل برسد اما آبی‌های خوزستان اجازه ندادند که سپیدرود به گل برسد. استقلال خوزستان توانست در دقیقه 70 به گل برسد. رضا معقولی با پاس رو به عقب اشتباه خود رضا درویشی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با ضربه‌ای نرم گل اول را برای استقلال خوزستان به ثمر رساند.

این پایان کار آبی‌های خوزستان نبود آنها توانستند در دقیقه 72 به گل دوم رسید. وحید نامداری با تکلی توپ را از دفاع سپیدرود پس گرفت در ادامه توانست با ضربه‌ای فنی گل دوم را برای استقلال خوزستان ثبت کند. این دیدار با برتری استقلال خوزستان به پایان رسید.

ترکیب استقلال خوزستان:

حسین پور حمیدی، احمد آل نعمه، وحید نامداری، وحید حمدی نژاد، رضا درویشی، میثم کریمی، وحید خشتان، ایمان مبعلی، مصطفی کیانی، میثم شاه مکوند زاده و مهرداد پور ابوالقاسم

ترکیب سپیدرود رشت:

ایمان صادقی، میثم تهی دست، حسین ابراهیمی، محمدرضا مهدوی، حسین کعبی، یعقوب کریمی، محمد لطفی، هومن ربیع زاده، میلاد قربان زاده، رضا معقولی، علیرضا نورمحمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز