تنها تیم صنعتی که مظلوم واقع شده سایپا است؛

دایی: ما در آسیا قطعاً می‌توانیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم

۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۲:۱۰
کد خبر: ۷۴۴۹۳۷
دایی: ما در آسیا قطعاً می‌توانیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم
سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران گفت: ما در آسیا قطعاً می‌توانیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پارس جنوبی جم در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خیلی سخت و نفس‌گیری بود که هر دو تیم دوست نداشتند بازنده باشند. نیمه دوم تیم ما کلاً بر بازی تسلط داشت و موقعیت‌های خوبی داشتیم و دروازه‌بان‌شان چندین موقعیت ما را گرفت. بازی خوبی بود ما خیلی خوب کار کردیم به جز یک موقعیتی که دروازه‌بان ما گرفت و آنها موقعیت دیگری نداشتند. آنها قصد داشتند در کوتاه‌ترین زمان به دروازه ما برسند ما روی این گروه تمرین کرده بودیم و خدا را شکر بعد از اینکه چند بازی نتوانسته بودیم نتیجه خوبی بگیریم امروز توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی افزود: مطمئناً ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم اگر خوب باشند در تمرینات در ادامه لیگ از آنها استفاده می‌کنیم تا بتوانند در ادامه لیگ عصای دست ما باشند.

دایی در ادامه گفت: یکی از بازیکنان پارس روی شانه بازیکن من رفت و ایستاد، نمی‌دانم داور چطور آن را ندید. که همان توپ دقیقه 3+90 روی دروازه ما آمد که اگر گل می‌شد نتیجه بازی تغییر می‌کرد  و اگر نتیجه تغییر می‌کرد یک باشگاه زیر سؤال می‌رفت.

سرمربی سایپا ادامه داد: فوتبال استفاده کردن از لحظه‌ها است اگر ما بخواهیم چنین موقعیت‌هایی را به حریف بدهیم مطمئناً تمام زحمات باشگاه به هدر خواهد رفت. 

وی در خصوص  شرایط تیمش تأکید کرد: ما تیم خوبی داریم و اگر شما نگاه کنید به غیر از بازی با پیکان که یک بازی فوق‌العاده بدی داشتیم و اگر آن بازی هم در دقایق ابتدایی پنالتی به نفع ما گرفته می‌شد آن اتفاقات نمی‌افتاد و به غیر از آن بازی در بقیه‌ بازی‌ها خوب کار کردیم. بازی ذوب‌آهن را باید می‌بردیم. در مقابل تراکتور و در مقابل آن همه تماشاگر بازی خوبی را انجام دادیم امروز هم یک فوتبال خیلی خوب را انجام دادیم. ما در آسیا قطعاً می‌توانیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم. شما ببیند شرایط اقتصادی تیم ما چگونه است همه اینها را باید در نظر بگیرید و متأسفانه ما وضع اقتصادی خوبی نداشتیم که نتوانستیم بازیکنان معروف‌تر و بهتری را جذب کنیم.

دایی گفت:‌ تنها تیم صنعتی که مظلوم واقع شده سایپا است ما نتوانستیم بازیکنان معروف‌تر و بهتری را جذب کنیم البته بازیکنانی که گرفتیم هم بازیکنان خوبی هستند. من از تمام بازیکنانم راضی هستم و همه بازیکنانم از تمام توان‌شان در بازی استفاده کردند. 

وی افزود: پارس جم هفته قبل نماینده شایسته ایران را یک بر صفر برد. این نشان می‌دهد که تیم ما تیم خوبی است و باید امیدوار باشیم که تیم ما در آسیا قطعاً خوب کار خواهد کرد.

نظر شما