وزیر ورزش و جوانان:

بازی‌های آسیایی اندونزی برنامه میان‌مدت ما برای رسیدن به نتایج تاریخی در المپیک ۲۰۲۰ است

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۵:۳۶
کد خبر: ۷۴۵۲۲۶
بازی‌های آسیایی اندونزی برنامه میان‌مدت ما برای رسیدن به نتایج تاریخی در المپیک ۲۰۲۰ است
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بازی های آسیایی جاکارتا برنامه میان‌مدت ما برای هدف بزرگتر مان که المپیک ۲۰۲۰ است، گفت: تاکنون به ۸۰ تا ۹۰ درصد اهدافی که در نظر داشتیم دست یافته ایم و امیدوارم در پایان بازی ها نیز با تثبیت جایگاه مستحکم ایران بتوانیم برنامه ریزی خودمان را برای کسب نتایج تاریخی در المپیک ۲۰۲۰ آغاز کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی امام علی (ع) ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و پیروزی‌های ورزشکاران ایران در چند ماه گذشته به خصوص ۶ روز بازی های آسیایی جاکارتا گفت: امسال سال پر رویدادی برای ورزشی کشور بود و در اکثر رویدادها ورزشکاران ما موفقیت های چشمگیری داشتند در جام جهانی فوتبال نتیجه تاریخی رقم خورد و در مسابقات مختلف جهانی و آسیایی رشته های کشتی، ووشو، شطرنج، کاراته و وزنه‌برداری اتفاق های بسیار خوبی رقم خورد. در این چند روز بازی های آسیایی در رشته‌های مختلف ورزشکاران ما درخشیدند و امیدواریم در روزهای آینده و رشته های باقی مانده نیز ورزشکاران ما بتوانند از جایگاه ورزش ایران دفاع کنند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به موفقیت های ورزشکاران کشتی آزاد و فرنگی، ووشو، تکواندو، سنگ نوردی و درخشش کبدی کاران ایران در هر دو بخش بانوان و آقایان گفت: برای اولین بار توانستیم با پشت سر گذاشتن هند قدرت بلامنازع دنیا بدرخشیم و نام ایران را طنین انداز کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با تشکر از گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برای همکاری ها و همیاری های وی و همکارانش در افتتاح پروژه ها، افزود: باید از استاندار محترم تهران که همواره حامی بخش های مختلف ورزشی، اجتماعی و امور جوانان بودند نیز تشکر ویژه داشته باشم و از همه کسانی که تلاش کردند این پروژه ها به سرانجام برسد و در اختیار مردم قرار گیرد نیز سپاسگزارم.

دکتر سلطانی فر افزود: خدا را شکر تمامی پروژه ها در مناطق کمتر برخوردار ورزشی در استان تهران افتتاح شد و در روزهای آینده نیز افتتاح های دیگری داریم و با این پروژه ها امیدواریم تا قدمی در ایجاد توازن و عدالت ورزشی در تهران و سایر استانهای کشور برداریم. مطمئنم در آینده این پروژه‌ها منشاء قهرمانی در مناطق کمتر برخوردار خواهد بود و ورزشکاران این مناطق افتخارآفرین برای کشور خواهند شد. مثل علی پاکدامن که از همین مناطق توانست به مراحل بالای قهرمانی دست پیدا کند، ورزشکاران و استعدادهای مختلف این مناطق نیز می توانند با برخورداری از امکانات فراهم شده به مراحل بالای ورزشی دست پیدا کنند.

سلطانی‌فر با تاکید بر توانایی بانوان کشور در همه زمینه ها گفت: هرجا زمینه حضور و رقابت بانوان فراهم شده آنها توانستند افتخار آفرینی کنند و امیدوارم در مناطق پرجمعیت که بانوان زیادی نیز جمعیت آن را تشکیل می دهند بتوانند از این امکانات برای رشد و توسعه ورزش در حوزه بانوان استفاده کنند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بازی های آسیایی جاکارتا برنامه میان‌مدت ما برای هدف بزرگتر مان که المپیک ۲۰۲۰ است، گفت: تاکنون به ۸۰ تا ۹۰ درصد اهدافی که در نظر داشتیم دست یافته ایم و امیدوارم در پایان بازی ها نیز با تثبیت جایگاه مستحکم ایران بتوانیم برنامه ریزی خودمان را برای المپیک ۲۰۲۰ آغاز کنیم تا بتوانیم نتیجه تاریخی در این رویداد بزرگ کسب کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم هر روز در هر گوشه از سرزمین عزیزمان ایران پروژه های مختلف ورزشی را افتتاح کنیم تا موجبات شور و شعف و رضایت مردم عزیز کشور را فراهم آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز