فریدون اصفهانیان:

ارزیابی ما از عملکرد داوران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال مثبت بود

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۷:۴۳
کد خبر: ۷۴۵۳۴۴
ارزیابی ما از عملکرد داوران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال مثبت بود
رئیس کمیته داوران گفت: بنا بر گزارش ناظران، قضاوت های خوبی را از داوران در هفته پنجم شاهد بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در هفته پنجم لیگ برتر گفت: جا دارد از همه داوران که قضاوت خوبی داشتند، تشکر کنم. در کل عملکرد داوران در هفته پنجم لیگ برتر را مثبت ارزیابی می‌کنم. در همه بازی‌هایی که گزارش آنها به ما رسیده، در کل شاهد قضاوت خوبی از آنها بودیم. 

وی افزود: با توجه به گزارش ناظران در دو دیدار (استقلال تهران – فولاد خوزستان و ماشین سازی – ذوب آهن) نکاتی وجود داشت که در روزهای آینده با گروه آنالیز فیلم بازیها را بازبینی می کنیم و اگر موردی وجود داشت آن را اعلام می کنیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون اظهار داشت: با توجه به اینکه چند هفته از بازیهای لیگ برتر می گذرد، به نظرم داوران حرکت های خوبی داشتند. آنچه مسلم است ما سعی داریم از داوران جوانتر در بازیها استفاده کنیم. 

رئیس کمیته داوران در پایان خاطر نشان کرد: آخرین دوره توجیهی لیگ دسته دو و سه فوتبال پایان این هفته به میزبانی اصفهان برگزار می شود. جا دارد از همکاری متقابل هیات فوتبال استانهای ایلام، خراسان رضوی، اصفهان و گیلان نیز به خاطر برگزاری دوره های آموزشی لیگ دو و سه نهایت تشکر را داشته باشم. ضمن اینکه در این کلاس ها داوران مورد ارزیابی قرار می گیرند و در آینده با توجه به شناختی که از آنها پیدا می کنیم در مسابقات استفاده خواهیم کرد.

نظر شما