نماینده قطر یک تیم حرفه‌ای است؛

مهاجرانی: استقلال نباید به السد فرصت خودنمایی بدهد

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۷:۱۴
کد خبر: ۷۴۵۶۲۱
مهاجرانی: استقلال نباید به السد فرصت خودنمایی بدهد
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران می گوید که استقلال نباید به السد فرصت خود نمایی بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حشمت مهاجرانی پرافتخارترین مربی تیم ملی کشورمان، توانمندی تیم السد قطر را قابل توجه قلمداد کرد و اظهار داشت: استقلال باید این نکته مهم را ملکه ذهن خود کند که لیگ آسیا یک میدان بسیار خطیر است و در دیدار رفت با السد نباید به حریف خود مجال خودنمایی بدهد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال اضافه کرد: واقعیت این است که السد یک تیم حرفه ای است و نفرات آبدیده دارد و به همین سبب شفر و یکایک نفرات استقلال باید در بازی رفت از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببرند تا برای دیدار برگشت دلشوره نداشته باشند.

وی افزود: استقلال در بازی های اخیر لیگ برتر نمایش خوبی داشت و امید است این بار با انسجام تاکتیکی و بلوغ روانی بتواند از پس این حریف قطری برآید و سه امتیاز بازی را از آن خود کند. قطعا شفر به حساسیت این دیدار حساس واقف است و بهتر از من و شما می داند که چه باید کند اما آنچه که در ذهن بازیکنان نقش ببندد این است که آنها اصلا نباید پاپس بکشند و یک لحظه نفرات باهوش تیم السد را بحال خود رها کنند.

مهاجرانی در ادامه تصریح کرد: بالانس تیمی هر دو تیم تقریبا نزدیک به هم است و باور دارم استقلال قابلیت آن را دارد در سایه حمایت خوب تماشاگرانش و نمایش یک بازی حساب شده، تیرش را به هدف بنشاند. به هرحال مسابقات لیگ آسیا برای ما رنگ و طعم ملی دارد و همه باید دست استقلال را بگیریم و دست از حمایت برنداریم تا بتواند در این میدان معتبر با اراده ای مصمم ظاهر شود و کار را در تهران تمام کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز