گزارش خبرنگار اعزامی برنا از جاکارتا؛

مرادی: آفریقایی‌ها با تابعیت کشورهای قطر و بحرین در مسابقات شرکت می‌کنند/ این میدان بسیار سخت و بزرگ است

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۹:۰۰
کد خبر: ۷۴۵۹۴۶
مرادی: آفریقایی‌ها با تابعیت کشورهای قطر و بحرین در مسابقات شرکت می‌کنند/ این میدان بسیار سخت و بزرگ است
مربی ایرانی تیم ملی و مربی استقامت و نیمه استقامت در مورد دو ۱۰۰ متر تفتیان تاکید کرد: رکوردهایی که در این مسابقات زده شد آنقدر خوب بود که نمی شد انتظاری از حسن تفتیان داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سجاد مرادی مربی دوهای استقامت و نیمه استقامت ایران اظهار کرد: سطح مسابقات بسیار بالاست و نفر نخست، رکورد آسیا  را زده است. نفر دوم هم بسیار خوب و در سطح جهان عمل کرد. ۱۰۰ متر سطح بسیار بالایی داشت و رکورد رقبا خیلی سخت‌تر از آن بود که انتظار کار خاصی از حسن تفتیان داشته باشیم.
 
او خاطرنشان کرد: در ماده ۴۰۰ متر با مانع ملک‌پور خیلی جوان است و نخستین دوره است که شرکت کرده و او را بیشتر به خاطر این که تجربه کسب کند و سال‌های آینده بتواند موفق باشد به جاکارتا اعزام کردیم. انتظاری هم نبود که بتواند مدال کسب کند چون هم اولین دوره حضورش بود و هم رقبای سختی دارد. در مورد ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر برادرم امیر فردا مقدماتی و پس فردا فینال را در پیش دارد و ۳۰۰۰ متر با مانع و ۵۰۰۰ متر را نیز در پیش داریم که حسین کیهانی فردا و روز آخر مسابقه دارد.
 
مربی ایرانی تیم‌ملی تاکید کرد: کار بسیار سختی داریم. آفریقایی‌ها با تابعیت کشورهای قطر و بحرین در مسابقات شرکت می‌کنند. شرایط بچه‌های ما خیلی خوب است اما این میدان هم بسیار سخت و بزرگ است.
 
وی در پاسخ به سوالی درباره استرس ملی پوشان افزود: تعداد خیلی کمی از ورزشکاران ما هستند که در جو ورزشگاه دچار استرس می‌شوند. حالا ورزشکاران ما همه میدان دیده هستند و مسابقات زیادی رفته‌اند. شاید این به خاطر شرایط بدنی و جو مسابقات باشد. دوومیدانی فرصت جبران ندارد و اگر لحظه‌ای غفلت کنید دیگر نمی‌توانید برگردید.
 
مرادی تاکید کرد: این دوره چند نفر که مسابقه دادند شرایط خاصی داشتند و بقیه هم تکنیکی بودند و نتوانستند کار خود را پیاده کنند. به غیر از حدادی که شناسنامه دوومیدانی است ما نمی‌توانیم روی مدال مطمئن باشیم اما ان‌شاءالله سه مدالی که قول داده‌اند را می‌گیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز