سیدمصطفی هاشمی‌طبا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد ورزشکاران ما در بازی‌های آسیایی رضایت‌بخش بود/ مدال‌های اندونزی در پنچاک‌سیلات جعلی و قلابی است/ بانوان ایران درخشش خوبی داشتند

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۶:۳۰
کد خبر: ۷۴۷۰۴۹
عملکرد ورزشکاران ما در بازی‌های آسیایی رضایت‌بخش بود/ مدال‌های اندونزی در پنچاک‌سیلات جعلی و قلابی است/ بانوان ایران درخشش خوبی داشتند
رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: در مجموع تا به امروز عملکرد خوبی داشته‌ایم و بیشتر رشته ها انتظارات را برآورده کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمصطفی هاشمی‌طبا،رئیس اسبق سازمان تربیت‌بدنی در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: برای این که بخواهیم دقیق تر عملکرد کاروان کشورمان را مورد بررسی قرار بدهیم، باید صبر کنیم تا بازی ها به اتمام برسد و بعد از آن رشته ها را به صورت مجزا ارزیابی و تحلیل کنیم تا حقی تضییع نشود. در مجموع تا به امروز عملکرد خوبی داشته ایم و بیشتر رشته ها انتظارات را برآورده کردند.

وی درباره مدال های طلایی که کشور اندونزی در پنچاک سیلات کسب کرد تا بالاتر از ایران قرار بگیرد، گفت: رشته پنچاک سیلات محلی از اعراب ندارد و به نوعی مدال های طلایی که آنها بدست آوردند، جعلی و قلابی محسوب می شود و در واقع جایگاه اصلی ایران همان رتبه چهارم است. اندونزی قصد داشت با استفاده از این حربه رتبه خود را نسبت به دوره قبل بهبود ببخشد و بهتر بود در همان زمان به این مساله به صورت جدی تری اعتراض می کردیم تا این اتفاق رخ ندهد. هرچند مدال هایی که آنها گرفتند ارزشی ندارد و به نوعی می خواستند از میانبر استفاده کنند.

هاشمی طبا درباره درخشش تیم های کبدی آقایان و بانوان در جاکارتا که با کسب مقام قهرمانی همراه بود، اظهار کرد: تیم های کبدی مردان و زنان عملکرد بسیار خوبی در بازی های آسیایی داشتند و آنها با شکست رقبای خود توانستند قاطعانه به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند و این مساله را باید به فال نیک گرفت. چند سال پیش به این موضوع اشاره کرده بودم و خیلی خوشحالم که تیم های کبدی ما موفق شدند به مدال های طلا بازی های آسیایی اندونزی دست پیدا کنند.

او درباره عملکرد بانوان در این دوره از مسابقات گفت: بانوان ایران در بیشتر رشته ها درخشش خوبی داشتند و این موضوع خودش نشان دهنده این است که بانوان ما در حال رشد و پیشرفت هستند و با سرمایه گذاری های بهتر قطعا آینده بسیار بهتری را می توان برای آنها متصور شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز