رییس کمیته ملی المپیک:

پیش‌بینی ما برای بازی‌های آسیایی مقام چهارم تا ششم بود/ شورای المپیک آسیا با طلاهای پنچاک سیلات مقام چهارم را به میزبان هدیه کرد

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۲۳:۲۴
کد خبر: ۷۴۷۳۳۰
پیش‌بینی ما برای بازی‌های آسیایی مقام چهارم تا ششم بود/ شورای المپیک آسیا با طلاهای پنچاک سیلات مقام چهارم را به میزبان هدیه کرد
صالحی امیری گفت: ارزیابی فدراسیون‌های حاضر در بازی‌های آسیایی را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر صالحی امیری در حاشیه بازدید دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ازاردوهای کاروان اعزامی ایران به بازی های پارالمپیک به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور آقای لاریجانی در جمع ورزشکاران معلول و جانباز بسیار روحیه بخش بود و موجب نشاط و دلگرمی این قهرمانان در آستانه بازی های پارالمپیک شد و از توجه ایشان و نمایندگان مجلس به ورزش تشکر می کنم. 

رییس کمیته ملی المپیک گفت: ایران از جمله کشورهایی است که بسیار به ورزش معلولان اهمیت می دهد و نتایج درخشان این رسیدگی و برنامه ریزی را که به برکت انقلاب اسلامی صورت گرفته در مسابقات بین المللی و عرصه پارالمپیک و پاراآسیایی می بینیم و خوشبختانه این بخش از ظرفیت بالایی برای ایجاد نشاط و امید به عنوان سرمایه های اجتماعی برخوردار است. 

صالحی امیری درباره عملکرد کاروان ایران گفت: موفقیت امروز ما در بازی های آسیایی نتیجه ثبات و همدلی و وفاق کنونی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک است و چنین فضایی سابقه نداشته است. رقبای ما در بازی های آسیایی بسیار جدی و قدر وارد شده اند و بیشتر قهرمانان جهان در این بازی های حضور دارند و مدال آوری برای ما ساده نبوده است. 

صالحی امیری درباره پیش بینی جایگاه کاروان ایران در بازی های آسیایی گفت: اهل بزرگ نمایی یا کوچک نمایی نیستم و با مردم واقعیت ها را در میان می گذارم پیش بینی ما در ستاد بازی های آسیایی مقام چهارم تا ششم بود و اگر شورای المپیک آسیا ۱۴ مدال طلای پنچاک سیلات را به میزبان هدیه نمی کرد الان در رده واقعی چهارم بودیم.

رییس کمیته ملی المپیک با تقدیر از زحمات ورزشکاران و روسای فدراسیون های اصل در بازی های آسیایی گفت: انشاالله در پایان بازی ها ارزیابی کار فدراسیون ها را در ستاد عالی آغاز خواهیم کرد و نتایج آن را به اطلاع مردم و رسانه ها می رسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز