زهرا اینچه درگاهی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کاروان ایران در جاکارتا نمره قبولی گرفته است/ اندونزی عدالت را از بین برد

۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۴۷۵۳۵
کاروان ایران در جاکارتا نمره قبولی گرفته است/ اندونزی عدالت را از بین برد
رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: رشته ورزشی پنچاک سیلات از رشته‌ های بومی کشور میزبان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ زهرا اینچه درگاهی، رییس فدراسیون ژیمناستیک درباره عملکرد کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های آسیایی جاکارتا در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: کاروان ورزشی ایران توانست در رقابت‌های آسیایی به نتایج خوبی برسد. ورزشکاران ما در رشته‌های سختی توانستند به مدال طلا، نقره و برنز برسند که بسیاری از ورزشکاران کشورهای قدرتمند در رشته‌های مورد نظر مغلوب فرزندان رشید ایران شدند.

وی ادامه داد: رشته ورزشی پنچاک سیلات از رشته‌های بومی کشور میزبان است. آنها در رشته‌های مختلف ورزشی نتوانستند به مدال برسند اما در رشته ورزشی که فقط خودشان به آن آشنایی دارند توانستند به مدال خوشرنگ طلا برسند. میزبان عدالت را برقرار نکرد و از روی یک رشته ناشناخته توانست به مدال برسند و رتبه خود را در جدول مسابقات ارتقا دهد.

اینچه درگاهی درباره عملکرد بانوان در رقابت‌های آسیایی، بیان کرد: بعد از گذشت سال‌ها توانستند در رقابت‌های بین المللی به عنوان خوبی برسند و یک سوم مدال کاروان ورزشی توسط بانوان کسب شد. امیدواریم در المپیک مدال‌های خوبی توسط بانوان کسب شود زیرا بانوان ایرانی در رقابت‌های آسیایی با کسب مدال‌های خود توانستند در رنکینگ کاروان ورزشی ایران تاثیرگذار باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز