گزارش خبرنگار اعزامی برنا از جاکارتا؛

شاگردان ایگور فینالیست شدند

۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۵:۱۴
کد خبر: ۷۴۷۵۷۳
شاگردان ایگور فینالیست شدند
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی 3 بر صفر مقابل قطر برای سومین دوره متوالی راهی فینال بازی های آسیایی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، از ساعت 17 امروز پنجشنبه ملی پوشان والیبال ایران رو در روی قطر قرار گرفتند تا برنده این دیدار راهی دیدار نهایی بازی های آسیایی جاکارتا شود. قطری ها با مخارج سنگین و سرمایه گذاری های عظیمی که روی والیبال خود داشته اند برای حضور در فینال بازی های آسیایی انگیزه و برنامه ریزی بسیاری داشتند اما شاگردان ایگورهمچون 3 بازی گذشته حتی یک ست را هم به حریف ندادند تا قدرتمندترین حضور در فینال را تجربه کنند.

سعید معروف، امیر غفور، علی شفیعی، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی و مهدی مرندی مهره های آغاز کننده ایران در دیدار با قطر بودند. قطری ها انگیزه و تلاش بالایی برای پیروزی در این دیدار داشتند اما شگفتی تیم مقابل ایران متوقف شد. ضیایی رییس فدراسیون والیبال ایران، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و سایر همراهان تیم ملی والیبال ایران بازی مقابل قطر را در سالن اصلی مسابقات از نزدیک تماشا می کردند. حدود 1000 تماشاگر خود را به محل برگزاری مسابقات رسانده بودند که نزدیک به 300 ایرانی ملی پوشان والیبال کشورمان را تشویق می کردند.

با این نتیجه تیم ملی والیبال ایران برای سومین بار پی در پی به فینال بازی های آسیایی راه پیدا کرد و حریف کره جنوبی در بازی نهایی شد. این دیدار که تکرار فینال دوره قبلی رقابت ها خواهد بود روز شنبه ساعت 16:30 به وقت ایران انجام خواهد شد تا برنده این دیدار یک طلای ارزشمند را به کاروان کشور خود اهدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز