سه هفته است از روی اوت دستی گل می‌خوریم؛

نمازی: با این روند نباید از قهرمانی حرف بزنیم

۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۱:۳۷
کد خبر: ۷۴۷۶۰۳
نمازی: با این روند نباید از قهرمانی حرف بزنیم
سرمربی ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید تیمش در زدن ضربات نهایی دقت لازم را ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امید نمازی بعد از شکست ذوب آهن مقابل پدیده مشهد در نشست خبری گفت: نمی دانم چه بگویم. بازی را واگذار کردیم. دو موقعیت خوب در ابتدای بازی ایجاد کردیم اما اجازه دادیم پدیده به بازی برگردد. نیمه نخست با کنترل بازی تمام شد. در رختکن به بازیکنانم گفتم باید به خودشان بجنبند چون اگر گل نزنند، گل می‌خورند. این هفته سومی است که از روی اوت دستی گل می‌خوریم. یک تیم این‌قدر زحمت می‌کشد اما نمی‌تواند از موقعیت‌هایش استفاده کند در سوی دیگر تیمی از روی اوت دستی به گل می‌رسد. نمی‌توانیم با این روند از قهرمانی حرف بزنیم. وقتی نمی‌توانیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم بهتر است عقب نشینی کرده و حداقل یک امتیاز از بازی بگیریم.

او افزود: مسلمان به دلیل مصدومیتی که در بازی با سپاهان گریان‌گیرش شد، نتوانست امروز بازی کند. ما به شایعاتی که پیرامون او در فضای مجازی وجود دارد توجه نمی‌کنیم. نباید هم انتظار داشته باشیم بازیکنی برای تیم سوپرمن باشد. اگر ذوب‌آهن نیمی از موقعیت‌هایش را گل کند، می‌تواند پیروز باشیم. در قسمت‌هایی باور به گلزنی نداریم. حتی توپ را داخل چارچوب هم نمی‌زنیم.

سرمربی ذوب‌آهن همچنین اظهار کرد: تیم‌های دیگر موقعیت نصفه و نیمه را استفاده می‌کنند اما ما نمی‌توانیم موقعیت ۱۰۰ درصد را هم گل کنیم. مشکلمان این است که گل راحت می‌خوریم اما سخت گل می‌زنیم. پدیده نشان داد صدرنشینی‌اش اتفاقی نیست و ما را در نیمه اول به مشکل انداخت. همیشه به تیمم می‌گویم اجازه ندهید به خاطر داور امتیاز از دست بدهیم.

نمازی درمورد صحنه مشکوک دقایق آخر گفت: من نمی‌توانم بگویم پنالتی بود یا نبود اما کسانی که صحنه آهسته را دیدند می‌گویند پنالتی بود.

او در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش بیرون از خانه بهتر نتیجه می‌گیرد، عنوان کرد: بازی‌های داخل خانه، بازی‌های سخت با تیم‌های صدرنشین بود اما در خارج از خانه با تیم‌های میانه جدولی بازی کردیم. بنابراین این اتفاق، دلیل خاصی ندارد. اگر به تیم‌های قوی فرصت دهیم، تنبیه‌تان می کنند.

سرمربی ذوب‌آهن درمورد تعطیلات لیگ گفت: این تعطیلات ترمز تیم‌ها را می‌کشد. اما این برای همه تیم‌هاست و همه استراحت می‌کنند. برای تیم ما نیز خوب است چون به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ایم و می‌توانیم بیشتر کار کنیم. به غیر از نیمه اول امروز، ذوب‌آهن تا الان خوب بازی کرده است اما این نتیجه‌ است که می‌ماند. گاهی اوقات تیم‌های خوب هم به ته جدول می‌روند اما ما بازیکنان باتجربه داریم که می‌توانیم از تعطیلات استفاده کنیم.

نظر شما