در دو رشته ریکرو وکامپوند؛

کمانداران برتر رنکینگ کشوری معرفی شدند

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۰۹:۵۶:۲۸
کد خبر: ۷۴۷۸۹۵
کمانداران برتر رنکینگ کشوری معرفی شدند
در پایان مسابقات تیروکمان رنکینگ کشوری که در رشته‌های ریکرو و کامپوند نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی هیات تیروکمان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، کمانداران برتر معرفی شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  در پایان مسابقات رنکینگ کشوری و انتخابی تیم ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان داخل سالن که با حضور ۳۰۰ کماندار در رشته‌های ریکرو و کامپوند در دو بخش دختران و پسران به میزبانی هیات تیروکمان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، کمانداران برتر به شرح زیر معرفی شدند:

در رده سنی نونهالان ریکرو پسران؛ مهرشاد اسلامی نیا از تهران اول شد و متین محمدیان از تهران و علیرضا شاکر از یزد در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده سنی نوجوانان ریکرو پسران؛ امیر یزدانی از اصفهان اول شد و مرتضی محمدی راد و ابوالفضل سوسرایی از گلستان دوم و سوم شدند.

در رده سنی جوانان ریکرو پسران؛ رضا طهماسبی از چهارمحال و بختیاری اول شد و احمدرضا نادری از چهارمحال و بختیاری و بردیا غفارزاده از تهران در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در رده سنی جوانان ریکرو دختران؛ نیلوفر علیپور از البرز اول شد و پریسا روحانیان از تهران و مبینا فلاح از یزد در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده سنی نوجوانان ریکرو دختران؛ نازنین زهرا جمال زاده از تهران اول شد و زهرا شیخی از اصفهان و نگار رجبی از تهران دوم و سوم شدند.

در رده سنی نونهالان ریکرو دختران؛ ریحانه علی محمدی از چهارمحال و بختیاری اول شد و هلیا خان محمدی و کیانا حاجبیان از تهران در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در رده سنی نونهالان کامپوند پسران؛ علی خانقلی از تهران اول شد و علیرضا زارع علی بیک از یزد و محمد حسین صنما از اصفهان دوم و سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان کامپوند پسران؛ علی رحمتی از تهران اول شد و علی سعیدی از یزد و امیر محمد قربان‌زاده از مازندران در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در رده سنی جوانان کامپوند پسران؛ فردین کلانتری از زنجان اول شد و امیر محمد جلیلی از زنجان و دانیال حیدرزاده از چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده سنی نونهالان کامپوند دختران؛ سانیا صالحی از تهران اول شد، آوا رفیعی از تهران و یاسمن ارجمندی از مرکزی دوم و سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان کامپوند دختران؛ سیده مهسا معمارزاده از خراسان رضوی اول شد و ساغر حلوایی از زنجان و آنیتا امیری از مرکزی در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در رده سنی جوانان کامپوند دختران؛ بهاره رضایی از مرکزی اول شد و فاطمه عزیزی از زنجان و مینا جلیلی از خراسان رضوی دوم و سوم شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز