گزارش خبرنگار اعزامی برنا از جاکارتا؛

لطف الله نسبى: نوشاد کار بزرگى انجام داد

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۰۵:۲۲
کد خبر: ۷۴۷۹۴۴
لطف الله نسبى: نوشاد کار بزرگى انجام داد
سرمربى تیم ملى تنیس روى میز گفت: مطمئن باشید اگر نوشاد حمایت شود، مى تواند این مدال را در المپیک و مسابقات جهانى تکرار کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جمیل لطف الله نسبى بعد از شکست نوشاد عالمیان در نیمه نهایى برابر حریف چینى و کسب مدال برنز بعد از ٥٢ سال اظهار داشت: در گیم اول نوشاد خیلى خوب و پایاپاى با حریف چینى خود پیش رفت؛ اگرچه در آخر با یک نتیجه نزدیک شکست خورد. از گیم دوم حریف از سرویس هاى پیچ روى کوتاه از ناحیه فرهند استفاده مى کرد که نوشاد نمى توانست روى آنها خوب کار کند.متاسفانه حریف چینى بر بازى مسلط شد و نوشاد نتوانست با روش بازى او مقابله کند.

وى افزود: با وجود این شکست کار بزرگى انجام شده و نوشاد در این مسابقات سد مدال آورى را شکست. او از دوره نوجوانى زحمت کشیده و بالاخره به یک دستاورد بزرگ دست پیدا کرد.

سرمربى تیم ملى تنیس روى میز تصریح کرد: این مدال وقتى با ارزش تر مى شود که بدانید مهد تنیس روى میز جهان در شرق آسیاست. از بین تمام رشته هاى ورزشى مى توانم به جرات بگویم این رشته از سطح بالاترى برخوردار بود چون تمام قهرمان هاى جهان اینجا بودند. در جمع ٨ نفر برتر به جز نوشاد سایر نفرات از شرق آسیا بودند.

لطف الله نسبى گفت: مطمئن باشید اگر نوشاد حمایت شود، مى تواند این مدال را در المپیک و مسابقات جهانى تکرار کند. قطعا کار بسیار دشوارى است؛ اما دور از دسترس نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز