حسین رضازاده:

مدال‌های خوبی در جاکارتا به ارمغان آمد/ ورزشکاران ایرانی با غیرت هستند و همه جنگیدند

۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۰۱:۴۲
کد خبر: ۷۴۸۴۵۵
مدال‌های خوبی در جاکارتا به ارمغان آمد/ ورزشکاران ایرانی با غیرت هستند و همه جنگیدند
قهرمان جهان و المپیک معتقد است در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا اتفاقات خوبی رخ داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، قهرمان جهان و المپیک معتقد است در هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اتفاقات خوبی رخ داد و ورزشکاران هم مدال های با ارزشی را به ارمغان آوردند. 

حسین رضازاده تاکید کرد: برای مدال آوری در بازی های آسیایی و المپیک های پیش رو باید با سرمایه گذاری های بیشتر زمینه مدال های خوشرنگ تر را هم فراهم کرد.

او پیرامون نتایج کاروان ورزشی ایران در جاکارتا گفت: خوشبختانه تلاش تک تک اعضای کاروان ورزشی ایران خوب بود و ورزشکاران همگی باغیرت مثالزدنی در میادین حضور یافتند و مدال های با ارزشی هم به ارمغان آمد که تحسین مردم و خوشحالی آنها را به دنبال داشت.

قهرمان دو دوره بازی های آسیایی گفت: آنچه مسلم است در بازی های آسیایی و المپیک طلا ارزش فراوانی دارد که خدا را شکر مدال های خوبی به ارمغان آمد و در برخی رشته ها از جمله کبدی بعد از سال ها رقابت با هندوستان مدال با ارزش طلا بدست آمد و مدال های واترپلو، تنیس روی میز هم که بعد از سال ها رقم خورد در نوع خود ارزشمند است. البته در جایگاه رده بندی در مکان ششم قرار گرفتیم که می تواند با سرمایه گذاری های بیشتر در دوره های آینده ازاین لحاظ هم پیشرفت کنیم اما باز هم تلاش کاروان ایران ستودنی است.

حسین رضازاده دارنده دو مدال طلای المپیک اظهار داشت: در این دوره از بازی های آسیایی برخی رشته ها پتانسیل بالای خود را نشان دادند و با توجه به این مهم که در بازی های آسیایی و بازی های المپیک مدال بویژه طلا نقش ارزنده ای در جایگاه کشورها دارد باید با توجه بیشتر و سرمایه گذاری ها زمینه رشد ورزش های مدال آور و همچنین رشته های مستعد کسب مدال را بالا و بالاتر ببریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز