کاروان ایران عملکرد خوبی داشت؛

شجاعی: به افتخارآفرینی بانوان بسیار امیدوارم

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۶:۳۷
کد خبر: ۷۴۸۸۰۲
شجاعی: به افتخارآفرینی بانوان بسیار امیدوارم
نابب رییس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: به افتخارآفرینی بانوان خیلی امیدوارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریده شجاعی در مراسم استقبال از تیم ملی بسکتبال در گفت: به تمام علاقمندان ورزش، بابت افتخارآفرینی ورزشکاران کشور در بازی های آسیایی تبریک می گویم. 

وی با اشاره به نتایج خوب بانوان در این بازی ها گفت: بانوان ایران امسال با پشتوانه و تعدادی بسیار خوبی وارد مسابقات شدند و در مجموع نقش موثری در مدال آوری و رنکینگ ایران داشتند.

وی درخصوص عملکرد کل کاروان ایران گفت: کاروان ایران عملکرد خیلی خوبی در مجموع داشت، تنوع مدالی خوبی داشتیم و مدال هایی که در تنیس روی میز و واترپلو بعد از چندین دهه کسب شد بسیار ارزشمند بود.

شجاعی ادامه داد: کاروان ایران تا هفته آخر در رده چهارم بود اما مشکلاتی که میزبان به وجود آورد و با مدال های فیکی که گرفت جایگاه ایران را تصاحب کرد و در روز آخر با بدشانسی به رده ششم رفت. همه اعضای کاروان زحمت زیادی کشیدند و امیدواریم بتوانیم در المپیک که انگیزه‌های بیشتری برای آن داریم با برنامه ریزی و تلاش به نتایج در خور شان ورزش ایران دست یابیم.

او با بیان اینکه به بانوان خیلی امیدوارم، افزود: به خصوص در بسکتبال که بانوان ما ۴۰ سال از مسابقات بین المللی محروم بودند و الان انگیزه های زیادی دارند تا خودشان را ثابت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز