سعید درخشنده:

۵۰ سال در ورزش هستم و نمی‌دانم پنجاک سیلات چیست/ مدال‌های اندونزی منصفانه نبود

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۹:۳۴
کد خبر: ۷۴۸۸۰۷
۵۰ سال در ورزش هستم و نمی‌دانم پنجاک سیلات چیست/ مدال‌های اندونزی منصفانه نبود
سعید درخشنده مدیر رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال و ناظر فنی مسابقات معتقد است رشته ای که اندونزی برای کسب مدال های طلا به بازی های اسیایی 2018 اضافه کرد منصفانه نبوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید درخشنده، مدیر رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: بازی های آسیایی 2018 در یک فضای خوب برگزار شد و اندونزی در میزبانی عملکرد خوبی داشت در این میان والیبال هم همچنان مورد توجه بود و 31 تیم که 20 تیم در قالب آقایان رقابت کردند و 11 تیم هم در قالب بانوان مسابقات را برگزار کردند و من هم به عنوان ناظر فنی مسابقات حضور داشتم.

درخشنده قهرمانی تیم ملی والیبال ایران را مورد توجه قرار داد و فتح جام قهرمانی بدون حتی یک ست باخخته را نشان از اقتدار این رشته در ایران دانست.

وی با بیان اینکه ناظر مسابقه فینال بانوان بین چین و ژاپن برعهده او بوده اظهار داشت: در این دیدار چین مقتدرانه قهرمان شد و همچون بازی المپیک به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

درخشنده گفت: در چهار دوره از بازی های آسیا حضور داشته ام و از تجربه پنجاه ساله در ورزش برخوردارم اما تاکنون پنجاک سیلات را نشنیده بودم و متاسفانه همین رشته با بی انصافی وارد مسابقات شد و مدال های زیادی را به اندوخته میزبان اضافه کرد که واقعا منصفانه نبود .

وی عملکرد کلی کاروان را خوب توصیف کرد و با بیان اینکه به نسبت دوره گذشته یک رده در جدول رده بندی نزول کردیم اظهار گفت: در برخی رشته ها اتفاقات خوبی رخ داد و به نحو احسن کار کردند اما در برخی رشته ها نیاز به بررسی و پوشش نقاط ضعف برای رویدادهای آینده هستند.

درخشنده حضور عوامل اجرایی از داور تا ناظر فنی و سرپرست مسابقات را در رویدادهای مختلف مهعم بر شمرد وخاطرنشان ساخت: هر چه حضور داوران و عوامل اجرایی در رویدادهای مهم ورزشی از ایران حضور پیدا کنند ورزش ما سود می برد چرا که حضور پرتعداد دربین عوامل مسابقات حداقل اجازه نمی دهد حق ایرانی ها ضایع شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز