سیروس دین‌محمدی:

استقلال می‌تواند در قطر نتیجه را جبران کند/ تیم شفر به زمان نیاز دارد

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۵۵:۰۰
کد خبر: ۷۴۸۸۴۵
استقلال می‌تواند در قطر نتیجه را جبران کند/ تیم شفر به زمان نیاز دارد
پیشکسوت استقلال می گوید که با وجود ناراحتی از شکست برابر السد اما نباید این شکست را پایان کار دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیروس دین محمدی، ملی پوش اسبق تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه مصدومیت برخی از بازیکنان و نبود زمان مناسب برای هماهنگی نفرات تازه به خدمت گرفته شده، باعث عدم نتیجه گری در لیگ برتر و دیدار رفت مقابل السد قطر شد، گفت: به هرحال باخت و برد از اجزای اصلی فوتبال به شمار می رود و باید از شکست ها درس عبرت گرفت وپلی برای پیروزهای بعدی ساخت.

وی که با سایت رسمی باشگاه استقلال گفتگو می کرد، افزود: من همانند میلیون ها هوادار استقلال از شکست اخیر مقابل السد ناراحت شدم اما این پایان کار نیست و شفر و یکایک نفرات تیم باید برای جبران عقب ماندگی بیش از گذشته تلاش کنند.

دین محمدی اضافه کرد: فرصت مناسبی تا بازی برگشت در اختیار وینفرد شفر قرار گرفته و امیدوارم که ایشان بتواند در این مدت، ضعف ها را به خوبی بپوشاند و استقلال در دوحه آستین همت بالا بزند و بهتر از بازی رفت نمایش دهد. مطمئن هستم اگر استقلال بتواند در نیم ساعت نخست گل بزند و هوشیاری به خرج دهد ، خواهد توانست به بازی برگردد که آرزو می کنم اینگونه شود.

این پیشکسوت صاحب نام استقلال تاکید کرد: تغییر مدیریت در زمانی صورت گرفت که فرصت کمی بود تا شروع لیگ برتر در اختیار آنها که بتوانند بازیکنان کارآمد را جذب کنند، ضمن اینکه نفرات جدید هم نتوانستند آنگونه که باید و شاید خود را با شرایط وفق دهند. به هرحال دیدار برگشت بسیار حساس و در عین حال سخت است و امید است که استقلال بتواند مقابل حریف قدرتمند خود با عزم و اراده ای قوی به میدان بیاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز