فردا تیم کامل خواهد شد؛

بیرانوند: عملکرد خوب تیم ملی انتظارات را بالا برد

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۲:۱۸
کد خبر: ۷۴۹۴۶۱
بیرانوند: عملکرد خوب تیم ملی انتظارات را بالا برد
دروازه‌بان تیم ملی ایران درباره تمرینات این تیم صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا بیرانوند در ابتدای تمرین تیم ملی، گفـت: خیلی خوشحالم که دوباره دعوت شدم. تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و فردا تیم کامل خواهد شد.

وی افزود:‌ امیدوارم با کمک کادرفنی و بچه‌ها بتوانیم تمرینات لازم را انجام دهیم و شرایط خوبی داشته باشیم.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد بالا رفتن انتظارات از تیم ملی، عنوان کرد: بله با عملکرد خوب تیم ملی در جام جهانی انتظارات بالا رفته است. تلاش می‌کنیم و تمرینات را انجام می‌دهیم تا در جام ملت‌ها نتیجه خوبی کسب کنیم.

بیرانوند در مورد دیدار دوستانه تیم ملی با ازبکستان و اینکه آیا با همان تیمی که قبل از جام جهانی با آن بازی کردیم دیدار داشته باشیم خوب است یا نه؟ خاطرنشان کرد:‌همان تیمی که قبل از جام جهانی با آنها بازی کردیم حریف خوبی است. ازبکستان روی همان تیم تا جایی که ما می‌دانیم سرمایه گذاری کرده است. این بهترین بازی خواهد بود و این مسابقه برای نفراتی که کمتر برای تیم ملی بازی کردند می‌تواند فرصت خوبی باشد.

خبرنگاری در مورد اینکه تنها یک بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده سوالی پرسید که به او اعلام شد سوالات حاشیه‌ای مطرح نشود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بعد از پنالتی که او از رونالدو گرفت این بازیکن دچار افت روحیه شده و نتوانسته گلزنی کند، گفت:‌ رونالدو سال قبل در رئال مادرید هم تا هفته 7-8 گلی نزد. او از بهترین بازیکنان دنیا است و همین که سرمربی تیمش از او تعریف می‌کند و می‌گوید کاملا در خدمت تیم است نشان از رضایت از عملکرد او دارد. امیدوارم او در مسابقات آینده به تیمش کمک کند.

بیرانوند  در مورد اینکه قبل از جام جهانی کری برای رونالدو خواند و حالا قبل از جام ملت‌ها چه کری برای بهترین مهاجم آسیا دارد،‌اظهار داشت: آن اتفاق کری نبود بلکه یک معجزه بود که خدا آن حرف را در دهان من گذاشت. به خاطر روحیه‌ای که مردم ایران به من دادند این اتفاق افتاد. با توجه به گلزنی‌های رونالدو و شوخی‌هایی که با من می‌شد می‌خواستم حرفی بزنم که باعث روحیه برای خودم شود. الان هم کری نمی‌خوانم و همه حریفان آماده هستند و امیدوارم بتوانم آماده شوم و به تیمم کمک کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز