کسب ۶ مدال رنگارنگ توسط البرزی‌ها، عیار بالای استان را مشخص کرد؛

غفرانی: مصدومیت علیزاده حسرت بزرگی برای ورزش کشور بود

۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۲:۰۷
کد خبر: ۷۴۹۸۱۷
غفرانی: مصدومیت علیزاده حسرت بزرگی برای ورزش کشور بود
امیرغفرانی با اشاره به کسب 6 مدال رنگارنگ توسط ملی پوشان البرزی در بازی های جاکارتا، این موفقیت را نشان دهنده توان و عیار بالای ورزش استان ارزیابی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر غفرانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ضمن تبریک موفقیت های ورزشکاران در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: خوشبختانه جامعه بزرگ ورزش و جوانان کشور بار دیگر با تلاش و همت برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات این مرز و بوم ثبت کردند و توانستند با کسب 62 مدال ارزشمند از بازیهای آسیایی جاکارتا به کشور بازگردند.

وی با بیان این که "ورود رشته های ناشناخته ای همچون پنچاک سیلات به ضرر کاروان ما شد" افزود: البته حق و جایگاه واقعی ورزش کشورمان در این رقابتها بالاتر از مقام ششم بود که گاها ناداوری ها و همچنین ورود رشته های ناشناخته ای همچون پنچاک سیلات باعث شد تا کشوری مانند اندونزی در جدول توزیع مدال ها از ما پیشی بگیرد.

غفرانی به حضور پر تعداد و موفقیت ورزشکاران البرز در بازیهای آسیایی اشاره کرد و گفت: از استان البرز در این دوره از بازیهای آسیایی، 21 ملی در 12 رشته ورزشی به رقابت با حریفان خود پرداختند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ورزشکاران، 6 مربی، 1 داور و 2 همراه فنی نیز در جاکارتا از استان البرز حضو داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که "کسب 6 مدال رنگارنگ توسط البرزی ها در بازیهای آسیایی جاکارتا، عیار بالای ورزش استان را مشخص کرد" عنوان کرد: ورزشکاران استان البرز موفق شدند در این مسابقات 2 مدال طلای انفرادی، 3 مدال طلای تیمی و 1 برنز برنز تیمی را از ان خود کنند که این عملکرد درخشان بار دیگر پتانسیل ورزش استان البرز را به کشور شناساند.

وی اضافه کرد: حسین نوری مدال طلای کشتی فرنگی، علیرضا کریمی مدال طلای کشتی آزاد، سید محمد موسوی مدال طلای والیبال، الهه پورعبدیان مدال طلای کاناپلو، راحله نادری مدال طلای کبدی و نیما محبوبی مدال برنز تیراندازی باکمان، مدال اوران البرزی اینران در بازیهای آسیایی بودند.

غفرانی مصدومیت کیمیا علیزاده را حسرت بزرگی برای ورزش کشور دانست و خاطرنشان کرد: با شناختی که از توانایی و مهارت کیمیا علیزاده داریم، بدون تردید می توانست در این مسابقات خوش رنگترین مدال تکواندو بانوان را از آن خود کرده و بار دیگر برای ورزش کشور تاریخ سازی کند.

وی از برنامه ریزی برای درخشش ورزشکاران البرز در المپیک 2020 و بازی های آسیایی 2022 از هم اکنون خبر داد و عنوان کرد: از همین امروز برنامه ها و کار ما برای آماده سازی ورزشکاران جهت حضوری شایسته و درخشان در المپیک و بازی های آسیایی بعدی آغاز شد و در این راه با جدیت تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز تصریح کرد: قطعا آینده ورزش استان البرز و سهم البرزی های در افتخار آفرینی جامعه ورزش کشور درخشان تر نیز خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز