شانس صددرصد برای خودم قائل هستم که برای تیم ملی بازی کنم؛

وریا غفوری: تمام تمرکزم روی جام ملت‌ها است/همیشه انگیزه لازم را برای تیم ملی داشته‌ام

۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۷:۲۷:۰۰
کد خبر: ۷۵۰۱۵۶
وریا غفوری: تمام تمرکزم روی جام ملت‌ها است/همیشه انگیزه لازم را برای تیم ملی داشته‌ام
مدافع تیم ملی ایران می گوید: من شانس صددرصد برای خودم قائل هستم که برای تیم ملی بازی کنم و در این راستا تمام تلاشم را خواهم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وریا غفوری مدافع تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: بازی با ازبکستان اولین بازی بعد جام جهانی است و می‌تواند شروع خوبی برای مسیر جام ملت‌ها باشد  زیرا مسیر دشواری است و امیدوارم تیم ملی در آن جام موفق باشد.

وی درباره دعوت نشدنش از جام جهانی و انگیزه‌اش درجام ملت‌ها بیان کرد: من همیشه انگیزه لازم را برای تیم ملی داشته‌ام زیرا بحث جدایی دارد و امیدوارم بتوانیم نظر کادرفنی را جلب کنم و تیم ملی را در جام ملت‌ها همراهی کنم.

غفوری درباره پیش‌بینی‌اش از این مسابقات گفت: آشنایی حریفان کمک زیادی به تیم ملی می‌کند و کار برای ما راحت‌تر می‌شود.

او درباره رقابتش با رامین رضاییان و صادق محرمی بیان کرد: این سوالی است که باید از مربی پرسیده شود. من شانس صددرصد برای خودم قائل هستم که برای تیم ملی بازی کنم و در این راستا تمام تلاشم را خواهم کرد.

مدافع استقلال در خصوص تمریناتش در طول تابستان گفت: شرایط سنی من اینگونه است که هنوز می‌توانم برای تیم ملی بازی کنم. در آن زمان هم فکر می‌کردم شاید هنوز برای دعوت شدن به تیم ملی فرصت پیش بیاید. اکنون تمام تمرکزم روی جام ملت‌ها است تا بتوانم برای کشورم به میدان روم.

 

نظر شما