تورنمنت ۴ جانبه اسلوونی؛

شکست والیبالیست‌های ایران در اولین دیدار دوستانه

۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۹:۵۲
کد خبر: ۷۵۰۲۱۸
شکست والیبالیست‌های ایران در اولین دیدار دوستانه
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار تدارکاتی خود در طول بازی تنها از بازیکنان جوان و کم تجربه تر خود مقابل آمریکا استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تورنمنت 4 جانبه اسلوونی از آخرین دقایق روز پنجشنبه آغاز شد و در اولین دیدار تیم ملی والیبال ایران از ساعت 23:45 دقیقه رو در روی آمریکا قرار گرفت. با وجود اینکه جان اسپراو سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا از تمام بازیکنان اصلی خود برای شروع این دیدار استفاده کرده بود، ایگور کولاکویچ سرمربی ایران در طول مسابقه تنها از بازیکنان جوان و تمام نفراتی که در بازی های آسیایی جاکارتا بازی کمتری کردند بهره برد.

محمدطاهر وادی، صابر کاظمی، محمدجواد معنوی نژاد، فرهاد قائمی، سامان فائزی، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور بازیکنان شروع کننده ایران مقابل آمریکا بودند و ایگور کولاکویچ در طول بازی اجازه داد تمام امتیازات را آنها به بازی بپردازند و حتی یک تعویض هم صورت نگرفت تا بازیکنان جوان و کم تجربه تر فرصت کافی را برای کسب تجربه و حضور در میادین سخت داشته باشند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با نفراتی که در زمین قرار داده بود و تصمیماتی که در طول بازی می گرفت کاملا نشان داد که فارغ از نتیجه به دست آمده قصد آماده سازی بازیکنان جوان برای یک رویداد بزرگ را دارد. با این وجود تیم ملی والیبال آمریکا در پایان این دیدار موفق شد با نتیجه 3 بر صفر و امتیازات 25 بر 18، 25 بر 15 و 25 بر 20 برنده بازی باشد.

تیم ملی والیبال ایران جمعه شب در دومین دیدار تدارکاتی خود از ساعت 22:30 به مصاف اسلوونی میزبان خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز