امیدوارم امکانات تیم ملی بهتر شود؛

عابدزاده: کی‌روش تصمیم می‌گیرد چه کسی برای تیم ملی بازی کند

۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۸:۳۵
کد خبر: ۷۵۰۲۳۳
عابدزاده: کی‌روش تصمیم می‌گیرد چه کسی برای تیم ملی بازی کند
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید: برای داشتن عملکرد بهتر در جام ملت‌های آسیا نیازمند امکانات بهتری هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر عابدزاده بازیکن تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز (جمعه)  تیم ملی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: تا الان اردوی خوبی داشتیم و برای بازی با ازبکستان کم کم آماده می‌شویم. امروز هم یک بازی بین خودمان قرار است انجام دهیم و روز به روز شرایط بهتر می‌شود.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است تا در جام ملت های آسیا به او بازی برسد گفت: ما همه به سرمربی خود اعتقاد و اعتماد داریم. من هم خدا را شاکر هستم که عضو تیم ملی هستم و سعی کردم حتی اگر بازی نمی‌کنم انرژی خودم را برای همه بازیکنان بفرستم. ما همه یک هدف را داریم آن هم سربلندی ایران‌مان است و وقتی همه یک هدف را دارند مهم خوشحالی ایران است و ما خیلی خوشحال هستیم که در جام جهانی توانستیم ایران را خوشحال کنیم.

وی درباره شرایط تمرینات تیم ملی ادامه داد: وضعیت تمرینات صد در صد از اینی که هست می‌تواند بهتر باشد وقتی ما رویای بزرگی داریم باید امکانات و طرز تفکر و تلاش‌مان هم به آن سطح برسد. ما دوست داریم که امکانات بهتر باشد. شرایط اردو و وضعیت سرمربی و همه چیز مشخص باشد. ما دوست داریم که در جام ملت‌های آسیا روند بهتری حتی نسبت به جام جهانی داشته باشیم و لازمه این کار این است که امکانات بهتر داشته باشیم و هر روز بهتر باشیم.

وی درباره بازی با ازبکستان گفت: صد در صد هر بازی می‌تواند به ما کمک کند. تیم ازبکستان خودش در این رقابت‌ها هست و می‌تواند کمک شایانی به ما کند و سبک بازی این تیم چون آسیایی هست در ادامه راه می‌تواند برای ما مفید باشد.

وی درباره پیشنهاد از تاتنهام اظهار کرد: من زیر 18 سال در تاتنهام بودم و الان اینجا بحثش مطرح نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز