نتایج اردوی اسلوونی مهم نیست؛

کولاکوویچ: به دنبال نتیجه‌گیری در قهرمانی جهان هستیم

۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۵:۱۶
کد خبر: ۷۵۰۳۰۵
کولاکوویچ: به دنبال نتیجه‌گیری در قهرمانی جهان هستیم
سرمربی تیم ملی ایران می گوید نتیجه در اسلوونی برای این تیم اهمیتی ندارد و ایران به دنبال آماده سازی کامل و نتیجه گیری در قهرمانی جهان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران بعد از دیدار با آمریکا گفت: دیدار خیلی خوبی را سپری نکردیم زیرا به تازگی بازی های آسیایی را به پایان رساندیم و تعداد زیادی از بازیکنان از نظر بدنی بعد از این سفرها نیاز به ریکاوری داشتند و ریسک مصدومیت آن ها بالا بود که به همین دلیل از بازیکنانی استفاده کردیم که کمتر در جاکارتا به میدان رفته بودند.

وی افزود: با توجه به این شرایط بازیکنان ما یک تمرین خوب داشتند و بازیکنانی که بازی نکردند می توانند انرژی خوبی برای ادامه مسابقات ذخیره کنند.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه صحبت های خود عنوان کرد: بعد از ۴ روز تمرین نکردن، ما کار خود را با یک مسابقه در تورنمنت اسلوونی آغاز کردیم. برنامه ما برای بازیکنان طی کردن مرحله آماده سازی و ریکاوری به بهترین شکل است و برابر یکی از بهترین تیم های دنیا یعنی آمریکا به میدان رفتیم که با توجه به این شرایط، نمایش خوبی داشتیم. آن ها یک نمایش کامل و خوب داشتند و نشان دادند که از نظر تاکتیکی و تکنیکی شرایط خوبی دارند. این دیدار یک تمرین خوب برای ما بود و مطمئنا در دیدارهای بعدی با آمادگی بیشتر، نمایش بهتری خواهیم داشت.

کولاکوویچ در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: ما به نتیجه در اسلوونی فکر نمی کنیم زیرا بعد از نتیجه گرفتن در جاکارتا حالا به دنبال کسب نتیجه در رقابت های جهانی هستیم و به این موضوع توجه ویژه ای داریم.

نظر شما