مسابقات غرب آسیا؛

بدمینتون‌بازان ایران به مرحله نهایی صعود کردند

۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۲۱:۲۱
کد خبر: ۷۵۰۸۴۶
بدمینتون‌بازان ایران به مرحله نهایی صعود کردند
ملی پوشان بدمینتون ایران به مرحله نهایی مسابقات یک نفره و دونفره غرب آسیا راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات بدمینتون غرب آسیا رده سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال امروز شنبه در سالن بدمینتون شهر بیروت برگزار شد و ملی پوشان بدمینتون کشورمان با پیروزی برابر حریفان غرب آسیا در قسمت یک نفره و دونفره پسران و دختران به مرحله نهایی این رقابتها راه یافتند. در رقابتهای رده سنی زیر ۱۵ سال پسران محمد زرچی در قسمت یک نفره مرحله نیمه نهایی به مصاف بدمینتون باز سوریه رفت و این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود خاتمه داد و به مرحله نهایی راه یافت. در این رده سنی علی حیاتی دیگر ملی پوش بدمینتون کشورمان در مرحله نیمه نهایی پسران به مصاف بدمینتون باز سوریه رفت و توانست بازیکن سوریه را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و راهی دیدار مرحله نهایی شود.

همچنین در رقابتهای رده سنی زیر ۱۷ سال پسران شایان رضا ربابی در مرحله نیمه نهایی قسمت یک نفره به دیدار بدمینتون باز عراق رفت و توانست وی را با نتیجه ۳ بر یک بر صفر شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. نیما رستم پور دیگر ملی پوش بدمینتون کشورمان نیز در مسابقات رده سنی زیر ۱۷ سال و در مرحله نیمه نهایی این پیکارها به مصاف بدمینتون باز عراق رفت و توانست این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود خاتمه دهد و راهی دیدار مرحله نهایی شود.

در رقابت‌های یک نفره دختران رده سنی زیر ۱۵ سال فاطمه بابایی برابر بدمینتون باز دختر سوریه دیدار کرد و این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود فاطمه بابایی خاتمه یافت و وی نیز راهی دیدار مرحله نهایی شد.فاطمه مونس خواه دیگر ملی پوش بدمینتون این رده سنی کشورمان در مرحله نیمه نهایی قسمت یک نفره دختران به مصاف بدمینتون باز دختر سوریه رفت و توانست وی را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و به مرحله نهایی راه یابد. کیمیا آزادواری دیگر ملی پوش بدمینتون رده سنی زیر ۱۷ سال کشورمان در قسمت یک نفره دختران و در مرحله نیمه نهایی این مسابقات برابر حریف اردن خود با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نهایی راه یافت. همچنین یگانه تفریشی دیگر ملی پوش بدمینتون کشورمان در رده زیر ۱۷ سال دختران و در مرحله یک نیمه نهایی این پیکارها به مصاف بدمینتون باز دختر سوریه رفت و توانست وی را شکست دهد و به مرحله نهایی رقابتهای یک نفره دختران راه یابد.

تیم های دونفره ایران با پیروزی برابر تیم های دونفره غرب آسیا به مرحله نهایی راه یافتند. در این رقابتها و در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی تیم دونفره علی حیاتی و محمد زرچی زیر ۱۵ سال پسران ایران در بازی نخست با تیم دونفره عراق را توانست با نتیجه ۲ بر ۱ با شایستگی شکست دهد و در مرحله نیمه نهایی در مصاف با تیم دونفره لبنان توانست این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود خاتمه دهد و راهی دیدار مرحله نهایی شود. همچنین تیم دونفره نیما رستم پور و شایان رضاربابی زیر ۱۷ سال ایران در مرحله نیمه نهایی به دیدار تیم دونفره عراق رفت و این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم دونفره ایران خاتمه یافت و این تیم نیز راهی دیدار مرحله نهایی شد.

در قسمت دختران نیز تیم دونفره فاطمه بابایی و فاطمه مونس خواه زیر ۱۵ سال از ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم دونفره لبنان رفت و این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و به مرحله نهایی راه یافت. همچنین تیم دونفره کیمیا آزادواری و یگانه تفرشی دختران زیر ۱۷ سال در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم دونفره سوریه رفت و با برتری۲ بر صفر برابر این تیم به مرحله نهایی راه یافت.

مسابقات بدمینتون قهرمانی غرب آسیا رده های سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال در روزهای شانزدهم لغایت هجدهم شهریور ماه جاری با حضور بدمینتون بازان این قاره کهن در سالن بدمینتون شهر بیروت پایتخت لبنان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز