سیدمجید حسینی:

جام جهانی تمام شده و باید در آسیا نتیجه خوبی کسب کنیم

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۲۷:۱۴
کد خبر: ۷۵۰۹۹۱
جام جهانی تمام شده و باید در آسیا نتیجه خوبی کسب کنیم
مدافع تیم ملی فوتبال گفت: بازی‌های جام جهانی دیگر تمام شده است، ما آنجا خوب کار کردیم و حالا باید خودمان را آماده کنیم تا در مسابقات آسیایی نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدمجید حسینی در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران، گفت:چند روزی هست تمرینات را شروع کردیم امیدوارم روز به روز بهتر شویم. انتظارات از تیم ملی بالا رفته است. جام جهانی تمام شده و باید در آسیا نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی درمورد دیدار دوستانه با ازبکستان، عنوان کرد: بله. ازبکستان از تیم‌های قوی آسیا است. تیم آنها جوان شده و قبل از جام جهانی هم یک بازی دوستانه انجام دادیم. بازی‌های جام جهانی دیگر تمام شده است، ما آنجا خوب کار کردیم و حالا باید خودمان را آماده کنیم تا در مسابقات آسیایی نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی درمورد اینکه شرایط ازبکستان تغییر کرده عنوان کرد: بله، شرایط یک مقدار فرق کرده است اما نباید خیلی حریف‌مان را بزرگ کنیم و فکر کنیم خیلی دچار تغییرات شده‌اند، ما بازی خودمان را می‌ کنیم و امیدوارم بتوانیم آماده‌سازی خوبی داشته باشیم. 

حسینی درمورد اینکه بعد از درخشش در جام جهانی به یک مدافع مطمئن در تیم ملی تبدیل شده است و اینکه حالا با اضافه شدن جوان‌هایی مثل صادق محرمی و آرمین سهرابیان شرایط را چطور می‌بیند، تصریح کرد: همه بازیکنانی که اینجا می‌آیند فوق‌العاده هستند، مرتضی پورعلی گنجی و صادق محرمی بسیار خوب هستند. باید تلاش کنیم تابهترین عملکرد را داشته باشیم و دست سرمربی را باز بگذاریم و آنقدر خوب کار کنیم که نقطه مثبتی در عملکرد تیم داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز