نادر دست‌نشان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نساجی در مصاف با پرسپولیس می‌تواند خالق هر نتیجه‌ای باشد/ کسب سه امتیاز مقابل اکسین کار سختی بود

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۲:۲۱:۳۱
کد خبر: ۷۵۱۰۵۸
نساجی در مصاف با پرسپولیس می‌تواند خالق هر نتیجه‌ای باشد/ کسب سه امتیاز مقابل اکسین کار سختی بود
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: اکسین تیم کوچکی نیست و از بازیکن تیم گرفته تا کادر فنی همه حرفه ای هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نادر دست نشان، سرمربی تیم دسته اولی مس کرمان، درخصوص وضعیت کلی تیم و بازی با اکسین البرز به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه لیگ دسته یک شرایط خوبی دارد و تا به امروز هم بازی های خوبی را از اکثر تیم ها شاهد بودیم، تقریبا می‌توان گفت همه تیم‌ها خود را برای صعود به لیگ برتر آماده کردند، البته به غیر از دو یا سه تا تیم که واقعا شرایط خوبی ندارند، سایر تیم‌ها از آمادگی خوبی برخوردار هستند، مس کرمان هم فعلا در رتبه دوم جدول قرار دارد و امیدوارم ضمن حفظ این جایگاه در بازی های بعدی بتوانیم به صدر جدول صعود کنیم.

وی ادامه داد: در بازی با اکسین هم عملکرد خوبی داشتیم، اکسین تیم کوچکی نیست، از بازیکن تیم گرفته تا کادر فنی همه حرفه‌ای هستند، بنابراین امتیاز گرفتن مقابل چنین تیمی سخت است،  ولی با این حال احساس می‌کنم اگر شرایط مطلوب‌تر بود و یکسری از موقعیت‌ها را از دست نمی‌دادیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

سرمربی اسبق تیم نساجی مازندران درباره پیش‌بینی خود از نتیجه بازی این تیم با پرسپولیس، که چهارشنبه این هفته در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه به عنوان یکی از نمایندگان ایران در سطح آسیا حضور داشته، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است و طرفداران زیادی دارد. بنابراین مقایسه این دوتیم شاید کار درستی نباشد، هرچند که نساجی نیز مشابه پرسپولیس یک تیم مردمی در خطه شمال کشور به شمار می‌رود و توانایی‌های بسیار بالایی دارد و تا به امروز هم بازی‌های خوبی را در لیگ برتر به نمایش گذاشته است. بدون شک با برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی کادر فنی تدارک دیده شده و شناختی که از بازیکنان و هواداران پرشور نساجی دارم می‌توانم بگویم نساجی در این بازی می‌تواند خالق هر نتیجه‌ای باشد.

نظر شما
پرونده ویژه