در نشست خبری هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین تهران مطرح شد؛

نوزده ملی‌پوش تهرانی در ۱۰ رشته به جاکارتا اعزام می‌شوند

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۴:۲۳:۳۰
کد خبر: ۷۵۱۱۱۱
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان تهران گفت: نوزده ملی پوش تهرانی در ۱۰ رشته به جاکارتا اعزام می شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدمجید طباطبایی، رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان تهران در نشست خبری درخصوص اعزام ورزشکاران این استان به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اظهار داشت: ۱۵ ورزشکار مرد و ۴ ورزشکار زن در ۱۰ رشته به نمایندگی از ورزش معلولان استان تهران به جاکارتا می‌روند.

وی درخصوص اقدامات صورت گرفته برای کمک به این ورزشکاران گفت:  بیشتر این ورزشکاران تا قبل از حضور در تیم ملی، با هزینه شخصی تمرینات خود را انجام می‌دهند و البته ما هم بعد از ملی پوش شدن ورزشکاران، تلاش می‌کنیم با جذب اسپانسر بتوانیم به آن ها خدمت ‌رسانی کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان تهران درباره برگزاری مراسم بدرقه عنوان کرد: بیشتر استان‌ها مراسم بدرقه ورزشکاران به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ را برگزار کرده‌اند و فقط برگزاری این مراسم در تهران مانده است که امیدواریم این اقدام هم انجام شود. البته استانداری هم قول داده که پاداش ورزشکاران سالم و معلول یکسان‌ باشد که منتظر ابلاغ این دستور هستیم.

طباطبایی تصریح کرد: امیدواریم جانبازان و معلولین استان تهران که در مدال‌آوری در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در رده اول بودند، در جاکارتا هم بتوانند مدال‌های زیادی را کسب و رتبه نخست را حفظ کنند.

وی درخصوص امکانات موجود برای ورزش جانبازان و معلولین گفت: ما یک آکادمی برای ورزش معلولان در تهران داشتیم که ۴۰ سال خدمت‌رسانی کرد، اما در سال ۸۸ تخریب شد تا مورد بازسازی قرار بگیرد. با وجود گذشته نزدیک به یک دهه از تخریب، این مجموعه فقط ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم هرچه زودتر آماده شود. متاسفانه در این مدت یک مجموعه در اختیار ما قرار نگرفت تا بتوانیم از آن تا زمان آماده‌سازی مجموعه سمیه استفاده کنیم. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنم که بیشتر اماکن ورزشی در اختیار بخش خصوصی هستند، به‌طوری‌که شناگران ما حتی یک سانس رایگان هم نداشته‌اند. به نظرم باید در این خصوص نگاه ویژه ‌تری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز