راه صعود تا فینال چگونه خواهد بود؛

فرمول رقابت‌های قهرمانی والیبال جهان

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۷:۵۴
کد خبر: ۷۵۱۹۰۸
فرمول رقابت‌های قهرمانی والیبال جهان
رقابت های والیبال قهرمانی جهان در شهرهای مختلف دو کشور میزبان و با حضور 24 تیم برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله گروهی رقابت های والیبال قهرمانی جهان از روز یکشنبه رسما با انجام دیدارهای افتتاحیه در ایتالیا و بلغارستان آغاز شد.

تیم ملی ایران در این رقابت ها در گروه چهارم در کنار بلغارستان میزبان، فنلاند، کوبا، لهستان و پورتوریکو قرار دارد و از روز چهارشنبه رسما رقابت خود با دیگر حریفان را آغاز خواهد کرد.

با پایان مرحله گروهی که در شهرهای باری و فلورانس ایتالیا و وارنا و روسه بلغارستان برگزار می شود، 4 تیم برتر هر گروه راهی مرحله بعدی خواهند شد و در گروه های چهارگانه جدید قرار می گیرند.

تیم ملی ایران در صورت صعود از مرحله مقدماتی به عنوان تیم اول در گروه H، در صورت صعود به عنوان تیم دوم یا سوم در گروه G و در صورت صعود به عنوان تیم چهارم در گروه A قرار خواهد گرفت.

دیدارهای مرحله دوم مقدماتی در چهار شهر میلان و بولونیای ایتالیا و وارنا و صوفیه بلغارستان پیگیری خواهد شد.

تیم های اول این 4 گروه راهی مرحله بعدی مسابقات خواهند شد و دو تیم از میان بهترین تیم های دوم مسابقات نیز شانس حضور در جمع 6 تیم برتر را خواهند داشت.
6 تیم برتر مسابقات در دو گروه سه تیمی قرار می گیرند و تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد تا تکلیف فینالیست ها و دیدار رده بندی برگزار شود.

لازم به ذکر است مرحله سوم مسابقات و دیدارهای نیمه نهایی، رده بندی و فینال در شهر تورین ایتالیا برگزار می شود. در نهایت این مسابقات با برگزاری 92 مسابقه در شهرهای مختلف ایتالیا و بلغارستان در تاریخ 8مهرماه با برگزاری دیدار فینال در تورین ایتالیا به پایان می رسد.

برنامه دیدارهای تیم ملی والیبال ایران که از روز چهار شنبه آغاز می شود، در این مسابقات به شرح زیر است:

ایران -پورتوریکو
ساعت ۱۸:۳۰
چهارشنبه 21 شهریور

ایران-بلغارستان
ساعت ۲۲:۱۰
پنجشنبه 22 شهریور

کوبا-ایران
ساعت ۱۸:۳۰
شنبه 24 شهریور

لهستان-ایران
ساعت ۲۲:۰۰
دوشنبه 26 شهریور

ایران-فنلاند
ساعت ۱۸:۳۰
سه شنبه 27 شهریور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز