میثم بائو در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تقابل پرسپولیس و نساجی پرهیجان خواهد بود/ هواداران قائمشهری به تهران می‌آیند

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۵:۱۲:۴۷
کد خبر: ۷۵۲۰۳۵
تقابل پرسپولیس و نساجی پرهیجان خواهد بود/ هواداران قائمشهری به تهران می‌آیند
بازیکن اسبق فوتبال گفت: بازی مقابل تیم خوبی همانند تیم پرسپولیس برای نساجی بسیار سخت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میثم بائو، بازیکن اسبق تیم های پرسپولیس و نساجی مازندران درباره دیدار این دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از 24 سال توانست به لیگ برتر صعود کند و از بازیکنان و کادر فنی با انگیزه و خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: بازی مقابل تیم خوبی همانند تیم پرسپولیس بسیار سخت است. این تیم از بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی برخوردار است که در چندسال گذشته توانستند در کنار هم بازی کنند. نساجی مازندران به دلیل برد مقابل نفت مسجد سلیمان اکنون انگیزه زیادی برای دیدار با پرسپولیس دارد.

بائو با اشاره به اینکه بازیکنان نساجی مازندران باید مقابل پرسپولیس بسیار هوشیار باشند، افزود: بازیکنان نساجی مازندران پرسپولیس را همانند نفت مسجد سلیمان تصور نکنند. این تیم از کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی بهره مند است که با کوچکترین اشتباه فردی بازیکنان تیم مقابل می‌توانند به سه امتیاز بازی برسند.

وی با تاکید بر اینکه نکونام می‌تواند به قرمزهای قائمشهر کمک بسیاری کند، اضافه کرد: این دیدار از بازی‌های پرهیجان در لیگ برتر خواهد بود و تقابل دو مربی دیدنی است. بسیاری از هواداران قائمشهر به تهران خواهند آمد و بازی پرتماشاگری می شود.

بائو در پایان گفت: نساجی تیم خوبی است اما پرسپولیس نسبت به نساجی سرتراست البته قرمزهای قائمشهری هم با انگیزه هستند و این امکان هم وجود دارد که سرخپوشان پایتخت را غافلگیر کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز