در رشته‌های ریکرو و کامپوند؛

برنامه مسابقات هفته دوم لیگ تیراندازی با کمان اعلام شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۶:۱۲
کد خبر: ۷۵۲۳۰۱
برنامه مسابقات هفته دوم لیگ تیراندازی با کمان اعلام شد
هفته دوم رقابت‌های لیگ تیراندازی با کمان از روز پنجشنبه 22 شهریور در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در سایت تیراندازی با کمان برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، از سوی کمیته مسابقات برنامه دومین هفته لیگ تیراندازی با کمان اعلام شد، این مسابقات در روز پنجشنبه 22 شهریور در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان به میزبانی پاس قوامین، بیمه سینا و کمانداران پایتخت در سایت تیراندازی با کمان برگزار می‌شود.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:
در بخش ریکرو مردان؛ هیئت کرمان با کمانداران پایتخت دیدار خواهد داشت، هیئت قم با کمانداران ناجا رقابت خواهد کرد، میعاد بروجن به مصاف فولادمبارکه سپاهان می‌رود، هیئت کیش با کمانداران امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان به رقابت خواهد پرداخت.

همچنین در بازی دوم ریکرو مردان؛ هیئت کرمان به مصاف نفت امیدیه می‌رود، کمانداران پایتخت به مصاف کمانداران ناجا می‌رود، هیئت قم با امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان دیدار خواهد داشت و میعاد بروجن با هیئت کیش بازی خواهد کرد.

در ریکرو بانوان؛ شهرداری رشت با پاکان البرز دیدار می‌کند، امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با یاران جنوب کوشک شهرکرد رقابت خواهد کرد، کمانداران پایتخت به مصاف هیئت کیش می‌رود. در بازی دوم نیز شهرداری رشت با مس کرمان دیدار دارد، پاکان البرز با یاران جنوب کوشک شهرکرد رقابت می‌کند و امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با کمانداران پایتخت رقابت خواهد کرد.

در کامپوند مردان؛ بیمه سینا با ویلانچ گیلان رقابت می‌کند، نفت امیدیه با ناجا دیدار خواهد کرد، فولاد مبارکه سپاهان با قفنوس خرمدره مبارزه می‌کند و کنگره 60 با سولار پلیمر البرز رقابت خواهد کرد.

در کامپوند زنان نیز هیئت اصفهان با سولار پلیمر البرز دیدار خواهد داشت، امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با بیمه سینا رقابت خواهد کرد و ذوب آهن با مس کرمان مبارزه می‌کند.

در جدول رده بندی تا قبل از شروع هفته دوم این مسابقات تیم های برتر به شرح زیر است:
ریکرو بانوان: 1- کمانداران پایتخت 5 امتیاز 2- هیئت کیش 4 امتیاز – 3- امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان 3 امتیاز
ریکرو آقایان: 1- پاس قوامین 5 امتیاز – 2- کمانداران پایتخت 4 امتیاز 3- امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان 3 امتیاز
کامپوند آقایان: 1- ناجا 5 امتیاز – 2- سولار پلیمر البرز 4 امتیاز – 3- ققنوس خرمدره 3 امتیاز
کامپوند بانوان: 1- مس کرمان 5 امتیاز 2- سولار پلیمر البرز 5 امتیاز 3- امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان 4 امتیاز

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز